کد خبر: ۴۳۷۶۹
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹

برنامه رنو برای تولید خودرو در ساوه /4 عامل موثر در قرارداد با خودروسازان خارجی
مدیرعامل سابق سایپا و مشاور وزیر صنعت اعلام کرد:

برنامه رنو برای تولید خودرو در ساوه /4 عامل موثر در قرارداد با خودروسازان خارجی

مدیرعامل سابق سایپا و مشاور وزیر صنعت با اعلام۴ عامل موثر در قراردادهای خودروسازان خارجی از برنامه رنو برای تولید خودرو در ساوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید مدنی مشاور وزیر صنایع در بخش خودرو در جریان نشستی با جمعی از خودروسازان فرانسوی که به منظور انجام اقدامات اولیه برای تولید رنو به شهرستان ساوه سفر کرده بودند گفت: اجرای برجام مذاکرات با خودروسازان خارجی را شتاب بخشیده است.

وی ادامه داد: علاوه‌بر اجرای برجام که موجب تقویت مناسبات بین ایران و سرمایه‌گذاران خارجی شده، اعتماد و باور خودروسازان خارجی بر اینکه سرمایه‌گذاری در ایران منجر به سوددهی بالاست انگیزه بالایی را بین آنها برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

این مشاور، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران و بازار مطلوب خودوسازان خارجی در حوزه طراحی و تحقیقات در ایران را از دیگر عوامل ترغیب و ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاران خارجی خودرو دانست و گفت: به‌دلیل برخورداری ایران از این ویژگی‌ها و سنگین نبودن هزینه بازاریابی برای خودروسازان خارجی در ایران، قراردادهای بسیار خوبی با کشورهای خارجی خودروساز امضا و منعقد شده است.

مدنی با تاکید بر اینکه ایران آماده همکاری در صنعت خودرویی با خودروسازان خارجی است، افزود: شهرستان ساوه به‌عنوان قطب صنعتی کشور از ظرفیت بالایی در توسعه و ایجاد صنعت خودرو برخوردار است و مشارکت خودروسازان فرانسوی برای تولید خودروی رنو نیز در همین راستا بوده است.

وی همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی در صنعت خودرو را علاوه‌بر توسعه اقتصادی و ارزآوری برای کشور موجب تقویت تبادلات فنی و تکنیکی در این صنعت دانست و گفت: توسعه صنعت خودرو جز با توسعه روابط و تقویت مناسبات با خودروسازان خارجی و تبادل تجربیات امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ