کد خبر: ۴۳۸۱۶
۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲

صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعب بانک بزرگ بورسی
برای نخستین‎بار در سیستم بانکداری کشور محقق شد:

صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعب بانک بزرگ بورسی

متقاضیان سرمایه گذاری در بازار سرمایه می توانند با مراجعه به شعب بانک پاسارگاد در سراسر کشور از خدمات سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام که با همکاری کارگزاری بانک پاسارگاد عملی شده، برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات برخط در بازارسرمایه ایران از تیرماه سال1389 شروع به کار کرده است. ارایه خدمات آنلاین از سوی شرکتهای کارگزاری به متقاضیان مستلزم احراز هویت کامل و مراجعه حضوری فرد به شعبهها و دفاتر کارگزاریها است اما اخیرا این امکان آسان‎‌تر از گذشته شده و مشتریان می‎توانند به راحتی این خدمات را دریافت کنند.

گستردگی شعبه‌های شرکتهای کارگزاری در سراسر کشور و حتی شهرهای بزرگ محدود و حتی بسیاری از شهرها فاقد شعبه و نمایندگی از کارگزاریها است. بنابراین دسترسی متقاضیان به این شعبهها دشوار است.

با این اوصاف در اقدامی نوین با همکاری بانک پاسارگاد و شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد این امکان فراهم شده تا علاقه‌مندان و سرمایه‎گذاران فقط با مراجعه به یکی از شعبههای بانک پاسارگاد در سراسر کشور بتوانند از خدمات «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» برخوردار شوند.

این طرح برای اولینبار در صنعت بانکداری و بازارسرمایه تهیه و ارایه شده و براساس آن متقاضیان از خدمات معاملات آنلاین در سراسر کشور استفاده می‌کنند.

متقاضیان با مراجعه به یکی از شعبههای این بانک اقدام به افتتاح «سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام» کرده و علاوه بر برخورداری از سود روزشمار این سپرده، نسبت به دریافت اشتراک سامانه معاملاتی برخط بورس اقدام میکنند.

سرمایه‎گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به آدرس www.trade.bpi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ