کد خبر: ۴۳۸۳۸
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲

عیدی امسال کارکنان دولت،۷۷۰ هزار تومان است

عیدی امسال کارکنان دولت،۷۷۰ هزار تومان است

بر اساس محاسبات قانونی،کارکنان دولت برای پایان سال جاری رقمی حدود ۷۷۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، با توجه به این‌که عیدی کارکنان بر اساس قانون خود با ضرب ضریب حقوق و میزان امتیاز عیدی پایان سال تعیین می‌شود، این محاسبات رقمی حدود ۷۷۰ هزار تومان را برای عیدی سال جاری نشان می‌دهد.

براساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است. از سویی دیگر طبق مصوبه هیات وزیران، ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت حدود ۱۵۴۱ ریال تعیین شده است.

بنابراین با ضرب دو عدد ۵۰۰۰ و ۱۵۴۱ میزان عیدی کارکنان دولت رقمی در حد ۷۷۰ هزار تومان خواهد بود که البته این رقم باید در هیات وزیران به تصویب رسیده و در نهایت از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز آن ابلاغ و انجام شود به‌طور معمول عیدی کارکنان همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب آنها پرداخت می‌شود.

از سال ۹۰ تاکنون میزان عیدی‌های پرداخت شده به این ترتیب بوده که در این سال حدود ۳۵۰ هزار تومان، در سال ۹۱ حدود ۴۰۲ هزار تومان، سال ۹۲ حدود ۵۰۳ هزار تومان و در سال ۹۳، ۶۰۳ هزار تومان عیدی واریز شده است. برای سال گذشته هم رقم عیدی پرداخت شده حدود ۶۸۸ هزار تومان بود که در صورت پرداخت عیدی ۷۷۰ هزار تومانی حدود ۸۲ هزار تومان رشد دارد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ