کد خبر: ۴۳۹۰۸
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۴

آینده شرکت های سهام عدالت: انحلال یا تغییر کاربری
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:

آینده شرکت های سهام عدالت: انحلال یا تغییر کاربری

رئیس کل سازمان خصوصی سازی آینده شرکت های سرمایه گذاری و شرکت های تعاونی استانی سهام عدالت را انحلال یا تغییر کاربری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،میر علی اشرف پوری حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام جدید از مشمولین سهام عدالت در کشور انجام نمی‌شود گفت: ساماندهی طرح سهام عدالت موضوعی پیچیده و زمانبری است و اقداماتی همچون قیمت گذاری شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت که برخی از آنها نیز بورسی و فرابورسی نیستند، بر این پیچیدگی ها اضافه کرده است.

وی با بیان اینکه با تصویب مجلس، تقسیم سود سهام عدالت ممنوع شده ، ادامه داد: مسئولیت شرکتهای سرمایه گذاری و شرکت های تعاونی استانی سهام عدالت با سازمان خصوصی سازی نیست .این شرکتها بر اساس قانون تجارت تشکیل شده اند.

به گفته این مقام مسئول در لایحه آزادسازی سهام عدالت ممکن است شرکتهای سرمایه گذاری و شرکتهای تعاونی استانی سهام عدالت منحل و یا اینکه از به عنوان کارگزار و بازوی اجرایی برای آزادسازی سهام عدالت در کشور استفاده شود.

پوری حسینی افزود: با توجه به اقدامات سنگین انجام شده توسط سازمان خصوصی سازی تلاش می کنیم تا پایان امسال صورتحساب مشمولین سهام عدالت را آماده کنیم تا دارندگان این سهام، از میزان اقساط تسویه شده خود بابت سهام عدالت اطلاع پیدا کنند که این موضوع صرفا از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ