کد خبر: ۴۳۹۳۰
۹:۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۵

ریس چیپ آلمان وارد بازار ایران شد/تنها نماینده رسمی در ایران

ریس چیپ آلمان وارد بازار ایران شد/تنها نماینده رسمی در ایران

نصب قطعات موسوم به ریس چیپ (Race Chip) که عملکرد آن افزایش توان الکترونیک خودرو است در ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد،نصب قطعات موسوم به ریس چیپ (Race Chip) روی خودروها در ایران آغاز شد، این قطعات عملکرد توان الکترونیک خودرو را افزایش خواهد داد.

به گفته کارشناسان، نصب این قطعات که در آلمان طراحی و ساخته می‌شوند، با هدف ارتقای توان عملکرد دور موتور و کاهش 20 درصدی مصرف سوخت صورت می‌گیرد.

ریس چیپ که مورد تائید بسیاری از شرکت‌های خودروسازی مطرح جهان از جمله بی.ام.دبلیو است، به سبب بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، تاکنون در بیش از 135 کشور مورد استفاده قرار گرفته و در بسیاری از اتومبیل‌های رالی به کار رفته است.

شرکت داتیس خودرو تنها نماینده رسمی شرکت آلمانی تولید‌کننده قطعات ریس چیپ در ایران است که با بهره‌گیری از کارشناسان توانمند، ارائه خدمات نصب، فروش و پس از فروش به خودروهایی را که این قطعه روی آنها نصب شده را برعهده دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» میلاد | ساعت ۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۲/۳۰
0
0
پاسخ
باسلام
کلا به این شرکت داتیس خودرو اعتمادی نیست. من یه خودرو بهمن 95 ثبت نام کردم مثلا 90 روزه.
15 روز!!!! تعطیلات عید رو بهش اضافه کردن. جمعه ها رو کلا بهش اضافه کردن. حالا که موعد تحویل رسیده میگن حدود دوهفته زمان پلاک گذاری!!! هنوزم هیچ خبری از ماشین نیست . یعنی به جای 90 روز در بهترین حالت 140 روزه ماشینو تازه اگه تحویل بدن.
یه قرارداد هم نوشتن که عملا همه چیز دسته خودشونه و تاخیر ها رو می تونن بپیچونن و هیچ سودی بهتون ندن. خلاصه اینکه مواکدا پیشنهاد میکنم گول شرایط جذاب این شرکت ها رو نخورید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ