کد خبر: ۴۳۹۵۵
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۵

کشف قیمت۹۹۰ تومانی غگلپا
با عرضه اولیه ۱۰ درصد به روش ثبت سفارش رخ داد:

کشف قیمت۹۹۰ تومانی غگلپا"با P/E پایینتر از گروه+ آمار خریداران با سهمیه اندک

با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام پگاه گلپایگان در فرابورس به روش ثبت سفارش ، هرسهم این شرکت کوچک ۹۹۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی امروز ، 10 درصد معادل 12 میلیون سهم شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شد تا به عنوان سومین شرکتی باشد که به روش ثبت سفارش، قیمت گذاری شده است.

در این رویداد ، هر سهم "غگلپا" 990 تومان کشف قیمت شد که بالاترین رقم در دامنه مجاز 900 تا 990 تومانی بود. همچنین با توجه به پیش بینی سود 1346 ریالی هر سهم ، نسبت P/E  آن 7.3 مرتبه محاسبه شد که پایین تر از P/E بیش از 8 مرتبه ایی گروه غذایی است.

بررسی های از خریداران امروز این شرکت 12 میلیارد تومانی نشان می دهد در حالی حداکثر سهمیه هر سهامدار خرد و کلان تنها 300 سهم تعیین شده بود که در مجموع 78,060 سهامدار قادر به خرید شدند که شامل 77,349 سهامدار حقیقی و 711 حقوقی بودند.

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۵
0
0
پاسخ
این روش عرضه اولیه خیلی بدتر از روش سالهای قبل است
» احسان | ساعت ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۵
1
1
پاسخ
اخه بورس پرس عزیز این که نمیشه تو هر عرضه حدود ۲۰ هزار تا کد اضافه بشه! ما واقعا ۸۰ هزار تا کد فعال بورسی داریم؟ اگه اینطوری پیش بره که همه میرن هر روز کد بورسی به نام این و اون می سازن و باهاش عرضه اولیه میخرن و سهمیه بقیه رو کم می کنن در واقع!:)
امیدوارم در این مورد پیگیری کنید و از بورس بخوایین فقط عرضه ها رو بین کدهای فعال تقسیم کنه چون اینجوری این روش جدید پس از مدتی و با افزایش روز افرون کدهای تقلبی نا کار آمد میشه!:)
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ