کد خبر: ۴۳۹۶۲
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۶

سهامداران و شرکت های بورسی باید خدمات متفاوت و متمایز بگیرند
مدیرعامل یک شرکت IT در گفت وگو با بورس:

سهامداران و شرکت های بورسی باید خدمات متفاوت و متمایز بگیرند

مدیرعامل یک شرکت و دانش آموخته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه گرینویچ لندن با سابقه ۱۳ ساله در IT بازار سرمایه ایران،به لزوم ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان و شرکتهای فعال بازارسرمایه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کمتر کسب و کاری را امروزه می توان درمحیط داخلی و بین المللی پیدا می شود که بی نیاز از فناوری اطلاعات و فارغ از چالش های مرتبط با پیشرفت فناوری باشد. در روزگار سرریز اطلاعات و ظهور نیازمندهای جدید اطلاعاتی، عدم توجه به مقوله فناوری اطلاعات، چالش هایی را فراروی سازمان ها قرار می دهد.

تصمیمات اتخاذ شده در بازارهای مالی به خصوص بازار سرمایه که صحت و دقت آنها براساس روزآمد بودن اطلاعات مورد استفاده در تصمیم قرار دارد، نیاز به سیستم های اطلاعاتی کارآمد و قابل اتکا را دو چندان می کند. این ضرورت سرآغاز شکل گیری و فعالیت شرکتهای نرم افزاری در حوزه بازار بوده است. ضرورتی که به تناسب توسعه کمی و کیفی بازار بیش از پیش احساس می شود.

در این میان احسان داودی مدیرعامل شرکت سیستم های کسب و کار پریستان با درک این ضرورت و با اتکا به سابقه فعالیت چندین ساله در حوزه بازار سرمایه، توانمندی های جدیدی را در قالب شرکت نرم افزار به بازار ارائه کرده است.

وی که دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه گرینویچ لندن بوده و از سال 82 سابقه فعالیت در زمینه IT بازار سرمایه و مدیر انفورماتیک کارگزاری های معتبر را داراست، معتقد به ارائه خدمات متفاوت و متمایز به مشتریان و شرکتهای فعال در بازار سرمایه است.

وی با اشاره به فعالیت شرکت سیستم های کسب و کار پریستان و ارایه خدمات تخصصی و حرفه ای در حوزه وب و موبایل و ... به بورس پرس گفت: این شرکت از سال 90 ارائه خدمات در بازار سرمایه و صنایع دیگر را شروع کرده و تاکنون بیش از 50 پروژه نرم افزاری در حوزه وب و موبایل در بازار سرمایه و صنایع مختلف اجرا کرده که از آن جمله می توان به نرم افزار مدیریت سبد سهامداران اشاره کرد که اطلاعاتی از قبیل گزارش های مالی و اخبار مرتبط با سبد مشتریان را از طریق ارسال پیامک، ایمیل و تارنما به اطلاع مشتریان می رساند.

وی ادامه داد: همچنین این سامانه اطلاعاتی صورت وضعیت دارایی های مشتریان، سود سهام و افزایش سرمایه تعلق گرفته به سبد سهام را نمایش داده و به مشتریان ارایه می دهد.

وی ایجاد و توسعه نرم افزاهای اختصاصی طبقه بندی و جستجوی سفارشی سهام را از دیگر فعالیت های این مجموعه اعلام کرد که جهت جستجو و یافتن سهام بر مبنای معیارهای تعیین شده توسط سرمایه گذاران و معامله گران مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به عنوان ابزاری کارآمد، فرآیند انتخاب سهام مناسب را تسهیل و سرعت بخشد.

داودی ادامه داد: امروزه اطلاعات از مهمترین دارایی های هر کسب و کاری تلقی می شود که ارزش افزایی ازطریق اطلاعات در دسترس، دغدغه اصلی مدیران هوشمند بنگاه هاست. بازار سرمایه نیز به دلیل وجود اطلاعات متنوع و ارزشمند، محیط فعالیت پر رقابت و خاصی برای شرکتها و نهادهای فعال و نیز شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات ایجاد کرده است. به گونه ای که بهره مندی از این فضا، ضامن پیشگامی و عدم توجه به آن تهدید محسوب می شود.

وی افزود : با عنایت به ظرفیت های حرفه ای خاص این شرکت در فضای موجود در بازار سرمایه، تولید نرم افزارهای سفارشی سازی شده و خاص برای مشتریان بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد. از جمله برنامه های مورد تمرکز این شرکت، تولید پرتال های اطلاع رسانی و سامانه های خرید و فروش آنلاین سهام با امکانات و تجربه کاربری متمایز برای کارگزاری ها است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۶
1
0
پاسخ
انصافا جای خدمات نرم افزاری و فناوری اطلاعات با کیفیت الان تو فضای بازار احساس می شود. حضور شرکتهای با جدیت و پر انرژی این فضا رو پر می کنه
» پیام | ساعت ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۶
0
0
پاسخ
سیستم های خرید و فروش آنلاین سهام که تو بازار هست همه مثل هم هستن
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ