کد خبر: ۴۳۹۶۸
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۶

پژو بعد از 17 سال به هند برمی گردد/ عامل افت فروش در چین

پژو بعد از 17 سال به هند برمی گردد/ عامل افت فروش در چین

پژو -سیتروئن که از اواخر دهه 1990 به حضور در بازار هند پایان داده بود، از طریق سرمایه‌گذاری مشترک به بازار دومین کشور پر جمعیت جهان باز می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، روزنامه فرانسوی آتوموتیو نیوز اعلام کرد، گروه خودروسازی پژو -سیتروئن که از اواخر دهه 1990 به حضور در بازار هند پایان داده بود، از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با گروه سی‌کی بیرلا به بازار هند باز می‌گردد.

این خودروساز فرانسوی با شرکت بیرلا توافقنامه سرمایه‌گذاری مشترک امضا کرده تا در کارخانه این شرکت، خودرو تولید کند. در این کارخانه خودروهای میتسوبیشی تولید می‌شد. سخنگوی پژو-سیتروئن هنوز درباره این خبر اظهار نظر نکرده است.

این خودروساز سال 2011 اعلام کرد قصد دارد با کارخانه‌ای با ظرفیت تولیدی 170 هزار دستگاه خودرو به بازار هند بازگردد، اما به دلیل مشکلات مالی این برنامه در اواخر سال 2012 لغو شد.  سال 2014 پژو-سیتروئن متعهد شد برای از سرگیری تولید در بازار هند، تا سال 2018 شریکی پیدا کند.

همچنین این روزنامه فرانسوی اعلام کرد در سال 2016 فروش گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در چین 16 درصد کاهش یافت. زیرا دو شریک چینی فاقد خودروهای بسیار پرطرفدار کراس‌اوور در بازار چین بودند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ