کد خبر: ۴۳۹۹۹
۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۸

بانوی بورس کالا به رحمت حق پیوست/ اقدامی انسانی/ مراسم ترحیم

بانوی بورس کالا به رحمت حق پیوست/ اقدامی انسانی/ مراسم ترحیم

در رویدادی ناگوار، نسیم معصوم زاده کارشناس ارشد بورس کالا به رحمت حق پیوست و در اقدامی انسان دوستانه ، اعضای این مرحومه اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در رویدادی ناگوار، نسیم معصوم زاده از کارشناسان ارشد بورس کالا ، چهارشنبه گذشته به رحمت حق پیوست . مراسم این مرحومه ساعت 13.15 روز یکشنبه 10 بهمن ماه در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

درحالی در اقدامی انسان دوستانه ، اعضای این مرحومه به تعدادی از هموطنان اهدا شد که وی، متولد سال 1363 و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مالی ، دارای سالها سابقه در بازار سرمایه بود و از سال 91 در معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران و در حوزه تحلیل بازار محصولات صنعتی و معدنی مشغول بکار بود.

در این رابطه حامد سلطانی نژاد مدیرعامل شرکت بورس کالا ، پیام تسلیتی بدین شرح منتشر کرد:

انا لله و انا الیه راجعون.  روح بزرگوار یکی از کارشناسان ارشد بورس کالای ایران که سالها در کسوت کارشناس در بازار سرمایه کشور از جمله بورس اوراق بهادار و بورس کالا فعالیت کرده بود، به پروردگار پیوست و با اهدای اعضای وی که با موافقت خانواده ارجمندش تحقق یافت، آخرین برگ زرین زندگی ایشان با نجات تعدادی از هموطنانمان همراه شد.  بدینوسیله،  درگذشت ایشان را به خانواده و کلیه همکاران، تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال برای وی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نمایم.

مدیریت و تحریریه بورس پرس نیز این ضایعه دردناک را به خانواده محترم معصوم زاده تسلیت گفته و از خداوند منان ، طلب آمرزش برای آن مرحوم و صبر برای بازماندگان می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ