کد خبر: ۴۴۰۷۹
۰:۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱

استیضاح آخوندی به صحن علنی ارجاع شد/ وزیر در کمیسیون حاضر نشد

استیضاح آخوندی به صحن علنی ارجاع شد/ وزیر در کمیسیون حاضر نشد

رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارجاع استیضاح وزیر راه به صحن علنی مجلس به دلیل عدم حضور در کمیسیون متبوع و عدم پاسخ به سوالات نمایندگان استیضاح کننده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا رضایی کوچی از ارجاع استیضاح عباس آخوندی به صحن علنی مجلس خبر داد و به خانه ملت گفت: جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس با دستورکار بررسی درخواست استیضاح وزیر راه برگزار شد که متاسفانه وی در این نشست حضور نیافت و نمایندگان استیضاح کننده به دلیل عدم حضور وزیر خواستار ارجاع استیضاح به صحن علنی شدند.

وی افزود:نمایندگان عدم حضور آخوندی برای پاسخگویی به سوالات پیرامون استیضاح را اهانت به ساحت مجلس می دانند و به همین دلیل خواستار ارجاع استیضاح به صحن علنی شده تا وزیر با حضور در صحن علنی به سوال های آن ها پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:نظر کمیسیون عمران کمک به وزارت راه برای حل مشکلات بود،آخوندی باید به احترام نماینده ها و خانواده های داغدار حادثه قطار سمنان- مشهد درکمیسیون عمران حضور می یافت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۳:۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
پاسخ
شرم آور است!! در حالی در اکثر نقاط جهان،‌ با وقوع چنین حوادثی و حتی حوادثی بمراتب کوچکتر از این، خود وزیر استعفا میدهد، اما گویا در کشور ما مسئله‌ای بنام پاسخگویی (و شرم و حیا) موضوعیت ندارد!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ