کد خبر: ۴۴۱۱۰
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱

پژو ۴۰۵ و پراید تا زمان جایگزین شدن تولید می شوند
معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت:

پژو ۴۰۵ و پراید تا زمان جایگزین شدن تولید می شوند

معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت گفت: با توجه به اینکه تقاضا برای خودرو پراید و پژو ۴۰۵ وجود دارد، تا زمانی که خودرویی جایگزین آنها نشده، تولید این دو خودرو ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازفارس، محمدرضا فیاض در نشست خبری در مورد توقف تولید پراید و پژو 405 گفت: در تولید خودرو دو اصل استاندارد و کشش بازار مطرح است.

وی افزود: پژو 405 استانداردهای فعلی خودروی ایرانی را دارد و بازار هم نسبت به استفاده از آن تمایل نشان می‌دهد و تا زمانی که خودروی با این کلاس جایگزین نشده، نباید مردم را از آن محروم کرد. به محض اینکه دو خودرو با استانداردهای مناسب جایگزین پراید و پژو 405 شود، آنرا جایگزین می‌کنیم. بنابراین تولید دو خودرو ادامه می‌یابد. 

فیاض گفت: در حال حاضر خودروی 405 و پراید در نوبت درخواست خرید مردم است ، اما قطعاً باید تلاش کنیم خودروی خوب به جای آنها تولید و روانه بازار شود، ولی نمی‌توانیم به مردم بگوییم از آن استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه برای تعویض خودروهای تاکسیرانی دو خودروی سمند و پژو را به مردم پیشنهاد دادیم، گفت: تسهیلات برای این دو خودرو یکسان بود و مردم براساس سلیقه آن را انتخاب می‌کردند. 

فیاض در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه چرا خودروهای هیبریدی را جایگزین خودروهای ناوگان تاکسیرانی نکرده‌اید، گفت: خودروی هیبریدی یک خودروی تازه به دوران رسیده است و فناوری پیچیده آن مربوط به  آمریکا است. تا زمانی که نسبت به فناوری خودروهای هیبریدی تسلط پیدا نکنیم، از آن در صنعت خودروی کشور استفاده نمی‌کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ