کد خبر: ۴۴۱۳۵
۱۳:۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲

شرکت توسعه نیشکر اقدام به فروش مستقیم شکر در بورس کالا می کند
عضو هیئت مدیره انجمن قند و شکر:

شرکت توسعه نیشکر اقدام به فروش مستقیم شکر در بورس کالا می کند

عضو هیئت مدیره انجمن قند و شکر گفت : شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حمایت از تولید داخل و تنظیم بازار شکر، اقدام به عرضه و فروش شکر سفید در بورس کالا به مصرف کنندگان نهایی شکر می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بورس کالا،علیرضا حمیدی گفت: باید بپذیریم سیاست های  وزیر جهاد کشاورزی و در مجموع این ورارتخانه در دولت یازدهم، طی این سه سال توانسته کارخانه های قند و شکر را در کشور به جایگاه مناسب و اصلی نزدیک کند به طوریکه افزایش رشد تولید داخلی شکر و اشتغال پایدار در این صنعت یکی از آثار مثبت اینگونه تصمیم گیری های درست و صحیح به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به این نکته که به تازگی مشاهده می شود حرکت هایی در جهت برهم زدن بازار شکر در کشور و مقابله با سیاست های این وزارت در حال صورت گرفتن است ، شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی اقدام به عرضه مستقیم شکر در بورس کالای کشور به کارخانه های تولیدی مصرف کننده شکر می کند  .

حمیدی گفت: امیدواریم در جهت رسیدن به خود کفایی این محصول استراتژیک در کشور شاهد تداوم تصمیم گیری ها و سیاست گزاری های مناسب باشیم تا بتوانیم به اهداف اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ