کد خبر: ۴۴۲۵۶
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

توضیحاتی درباره کشف قیمت
مدیرعملیات بازار نقد بورس به بورس پرس اعلام کرد:

توضیحاتی درباره کشف قیمت "برکت" و تکذیب آماری جعلی

مدیر عملیات بازار نقد شرکت بورس با اعلام توضبحاتی درباره کشف قیمت هر سهم "برکت"، انتشار آمار تقاضای بیش از یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون سهمی این شرکت را جعلی و کذب دانست.

مهدی پارچینی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره عرضه اولیه دیروز 10 درصد معادل 340 میلیون سهم هلدینگ دارویی برکت که دیروز به عنوان نخستین عرضه به روش جدید ثبت سفارش در بورس انجام شد، اظهار داشت: در این عرضه 29,430 سهامدار حقیقی به همراه 85 سهامدار حقوقی با سهمیه حداکثر 20 هزار سهم، اقدام به خرید کردند که ارزش معاملات آن بیش از 81.6 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به ارزش روز بازار سهام 816 میلیارد تومانی "برکت" ، درباره نحوه کشف قیمت هر سهم این شرکت تازه وارد ، توضیح داد: پس از اتمام زمان ثبت سفارش و با توجه به شرایط حاکم بر سفارشات مطابق بند ۲ ماده ۱۷ دستوالعمل،  عرضه به قیمت ثبت شده هرسفارش و در دامنه قیمت ۲۴۲۰ریال الی  ۲۲۷۵ریال انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای حدود ۶۰۰ هزار سهمی در قیمت ۲۲۷۵ ریال و وجود حدود ۳۰۰ هزار سهم از کل عرضه، طبق مفاد ماده فوق عرضه به شیوه تسهیم در این قیمت انجام شد. همچنین طبق دستورالعمل قیمت میانگین معاملات قیمت کشف شده که معادل ۲۴۰۱ریال است .

پارچینی با بیان اینکه حجم مبنای سهام "برکت" حدود 1.3 میلیون سهم بوده که از امروز در فرایند داد و ستد سهام عملی می شود، درباره انتشار آمار تقاضای بیش از یک میلیارد و 426 میلیون سهمی به قیمت 242 تومانی هر سهم آن هم قبل از ساعت 12 ظهر در شکبه های اجتماعی، به بورس پرس گفت: چینن اعداد و ارقامی از اساس غلط و جعلی بوده و صحت ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ