کد خبر: ۴۴۲۵۹
۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

بانک صادرات این هفته به بورس اطلاعات می دهد/ امیدوار به اولین درآمد ۹۶
یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

بانک صادرات این هفته به بورس اطلاعات می دهد/ امیدوار به اولین درآمد ۹۶

یک مقام مسئول از ارایه اطلاعات مدنظر سازمان بورس شامل گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه و عملکرد ۹ ماهه و همراه با انتشار اولین درآمد سال مالی آینده همراه با امید در هفته جاری خبر داد.

یک مقام مسئول در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در پاسخ به این سئوال که علت عدم ارایه اطلاعات بانک صادرات به سازمان بورس برای بازگشایی نماد چیست؟ توضیح داد: واقعیت این است که این بانک با سرمایه بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی، برای سال مالی جاری  16 تومان سود برای هر سهم (حدود 924 میلیارد تومان) پیش بینی کرده اما طبق تکلیف بانک مرکزی، در پایان شهریور به زیان 47 تومانی ( معادل 2.7 هزار میلیارد تومان) رسیده و در گزارش 9 ماهه نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: این وضعیت ناخوشایند ناشی از واقعیت های اقتصاد و نامعلوم بودن 30 هزار میلیارد تومان اختلاف بین سپرده 100 میلیارد تومانی و تسهیلات 70 هزار میلیارد تومانی و در اصل ناشی از رویه ها و تصمیمات دولت در باره بانک ها است.

این مقام مسئول در برابر این پرسش که با این اوصاف ، بانک صادرات چه زمانی اطلاعات مورد نیاز سازمان بورس را ارایه می دهد تا نماد "وبصادر" بعد از دو بانک ملت و تجارت و سپری شدن حدود 7 ماه از توقف ، باز شود؟ به بورس پرس گفت: با پیگیری های روزانه سازمان بورس، مقرر شده این بانک در هفته جاری گزارش حسابرسی شده 6 ماهه و عملکرد 9 ماهه را همراه با توضیحات لازم در کدال منتشر کند.

وی ادامه داد: همچنین به احتمال زیاد ، بانک صادرات اولین درآمد سال مالی آینده را نیز همراه با امید ارایه می کند تا تصویر روشن تری به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ