کد خبر: ۴۴۲۷۰
۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸

قیمت پژو ۲۰۰۸ بزودی اعلام می شود/ هیچ خودرویی در انبار نداریم
مدیرعامل ایران خودرو :

قیمت پژو ۲۰۰۸ بزودی اعلام می شود/ هیچ خودرویی در انبار نداریم

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام اینکه هیچ خودرویی از قبل در انبار نداریم، گفت: قیمت نهایی پژو 2008 که در شرکت ایتاپ با سهم مساوی ۵۰ به ۵۰تولید شده، در روزهای آینده اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه زارع در حاشیه بازدید معاون امورصنایع وزیرصنعت از شرکت فولادین ذوب آمل به ایرنا گفت: پژو2008 اولین خودرو مشترک ایران خودرو و پژو اسفند ماه در شرکت ایتاپ تولید و سهم هر دو شرکت به اندازه 50 به 50 مساوی است.

وی افزود: نمونه اولیه پژو 2008 حدود 12 روز قبل در خط تولید پژو اروپا آمده و با استانداردهای روز برابری می کند،هنوز قیمت این خودرو نهایی نشده و در روزهای آینده وپس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو طی سال های اخیر بی نظیر بود، ادامه داد: در 3 سال گذشته خودروها بعد از چندین مرحله آزمایش و طی مراحل شماره گذاری تحویل مشتری می شود که خوشبختانه به جز خودروهای در جریان تولید، هیچ خودرویی از قبل در انبار نداریم.

یکه زارع با اشاره به اینکه روز به روز سرعت تولیدات ایران خودرو بالاتر می رود،افزود: رویکرد مشتریان به محصولات ایران خودرو بالاتر رفته که این مهم نوید خوبی برای این شرکت است.

وی با بیان اینکه ایران خودرو استاندارد های روز دنیا را در محصولات تولیدی خود قرار داده، گفت:  این حرکت با توسعه استاندارد و بهبود در ایران خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ