کد خبر: ۴۴۳۰۴
۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹

منتظر اخبار خوش خودرو تا دو هفته دیگر باشید/ نهایی شدن 3 قرارداد تا اسفند
سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو:

منتظر اخبار خوش خودرو تا دو هفته دیگر باشید/ نهایی شدن 3 قرارداد تا اسفند

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو با اعلام اینکه تا دو هفته آینده خبرهای خوبی از صنعت خودرو در راه است، گفت: برخی مذاکرات با فولکس واگن، ولوو،اسکانیا، فیات، بی‌ام‌و و بنز به‌طور قطع تا پایان سال نهایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازدنیای اقتصاد، روز گذشته ساسان قربانی از اخبار خوش خودرویی خبر داد که به گفته برخی از منابع رسمی، قرارداد 3 شرکت رنو، بنز و فولکس واگن تا پایان سال جاری نهایی خواهد شد.

وی در نشست خبری که به مناسبت برگزاری چهارمین همایش صنعت خودرو برپا بود با اعلام اینکه در دو هفته آینده خبرهای خوبی از صنعت خودرو در راه است، گفت: به‌طور قطع تا پایان سال برخی قراردادهای خودرویی به سرانجام خواهد رسید.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه قطعه‌سازان داخلی برای گسترش همکاری‌های خود با خودروسازان فرانسوی در حال مذاکره هستند، افزود: برخی از این قطعه‌سازان مذاکرات خود را نهایی کرده‌اند.

قربانی بیان کرد: بنده اطلاع خاصی از میزان سرمایه‌گذاری‌ها ندارم فقط به‌صورت کلی می‌دانم که مذاکرات در حال انجام است و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه خودروسازان در حال مذاکره با فولکس واگن، ولوو، اسکانیا، فیات، بی‌ام‌و و بنز هستند، تصریح کرد: باید قبول کنیم امروز شریک تجاری صنعت خودروی ایران فرانسوی‌ها هستند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ