کد خبر: ۴۴۳۴۲
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

وزارت با انتقال حساب‌ها از بانک ملی به بانک سرمایه موافقت کرد/ اجرا سال بعد

وزارت با انتقال حساب‌ها از بانک ملی به بانک سرمایه موافقت کرد/ اجرا سال بعد

مدیرعامل بانک سرمایه گفت: وزارت آموزش و پرورش از موضوع انتقال حساب‌های معلمان از بانک ملی به بانک سرمایه استقبال و موافقت کرد اما نیاز به مصوبه هیئت دولت دارد که تا سال آینده محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا خانی در خصوص طرح جدید بانک سرمایه برای معلمان به ایلنا گفت: به عنوان وظیفه و مسئولیت اجتماعی، کمک به این قشر زحمتکش را در اولویت خود قرار داده‌ایم. در موضوع پرداخت معوقات دبیران بازنشسته و پرداخت حقوق معلمان نیز به وزارت آموزش و پرورش، وام دادیم.

وی ادامه داد: طبق مذاکراتی که با معاون وزیر آموزش پرورش داشتیم پیشنهاد دادیم که حساب‌ها و منابع این وزارتخانه از بانک ملی به بانک سرمایه منتقل شود و در قبال آن نیز، بانک سرمایه تمهیداتی را لحاظ خواهد کرد که معلمان مشکل حاد مالی پیدا نکنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش از این موضوع استقبال و با آن موافقت کرد اما این انتقال حساب نیاز به مصوبه هیئت دولت دارد.  ما در انتظار مصوبه هیئت دولت هستیم و امیدواریم تا سال آینده این امر محقق شود.

خانی ادامه داد: در صورت اجرای این طرح به تمام معلمان کشور کارت‌های اعتباری اهدا خواهد که موجودی آن هیچ وقت کمتر از 3 میلیون تومان نخواهد بود.

وی در خصوص برخورد با متخلفین پرداخت وام های کلان در بانک سرمایه، گفت: فعلا اولویت برخورد با بدهکاران بانکی و برگشت پول به صندوق بانک است. پس از آن قطعا با پرسنل بانک که مقصر بوده‌اند و  وام‌های خارج از ضابطه را پرداخت کرده‌اند،برخورد قضائی خواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ