کد خبر: ۴۴۳۵۴
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

سایپا زمان ثبت نام

سایپا زمان ثبت نام "ساندرو استپ وی" را اعلام کرد+ زمان تحویل

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا زمان ثبت نام خودرو "ساندرو استپ وی" را اعلام کرد و گفت: تحویل خودرو از فروردین تا تیرماه 96 است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا تقی زاده گفت: به منظور افزایش تقاضا و استقبال مشتریان، سایپا اقدام به ثبت نام خودرو "ساندرواستپ وی" از هفته آینده خواهد کرد.  

وی افزود: ساندرو استپ وی یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی این شرکت و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت، گیربکس اتوماتیک و ... برخوردار است . با توجه به استقبال گسترده مشتریان در ثبت نام های  قبلی و تقاضای مکرر مشتریان و نظر به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در خصوص تولید این خودرو در سال 96، فروش این محصول از 24 بهمن ماه ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن بیان تحویل به موقع تعهدات تمامی محصولات سایپا در سال 95 از جمله ساندرو استپ وی ادامه داد: تحویل خودرو از فروردین تا تیرماه 96 است که بدلیل دسترسی و توزیع مناسبتر مشتریان در سطح کشور هر نمایندگی دارای ظرفیت مشخص ثبت نام بوده و هر مشتری با یک کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو است که پس از تکمیل ظرفیت ثبت نامی، شرایط فروش مربوطه بسته خواهد شد.

تقی زاده افزود: هموطنان می توانند تنها از طریق سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام خودرو کنند، با توجه به تقاضای بالای ثبت نام این خودرو و افزایش مراجعه به سایت، پیش بینی های لازم در خصوص سهولت دسترسی مشتریان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهندس بیکار | ساعت ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۵
5
0
پاسخ
الان نمایندگی های سایپا تمام خودروها را در عرض یکساعت ثبت نام میکنند و سپس حواله این خودروها را با قیمت گزاف به مردم می فروشند - باید ترتیبی اتخاذ شود که هر کد ملی فقط یکبار مجاز به ثبت نام باشد و به هر خانواده فقط یک خودرو تعلق گیرد چون برخی افراد خانواده ها همگی در ثبت نام خودرو شرکت میکنند - باید کل 500 هزار متقاضی خودرو ثبت نام کنند و سپس بر اساس قرعه کشی و با سیستم رندمی 5400 نفر انتخاب شوند - ثبت نام از بین افراد 30 تا 60 سال انجام شود و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در اولویت قرار گیرند - خودروی لوکس متعلق به افراد با سواد است
» احسان | ساعت ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۸/۴
دوست عزیز اینکه هر خانواده بتوانند یکی ثبت نام کند درسته ولی اینکه افراد با مدرک بالا در اولیت قرار بگیرد کاملا اشتباه هست همه افراد باید از حقوق مساوی برخوردار باشند شان یک انسان از نظر بنده به هیچ عنوان به مدرک نیست
» مهدی لاجوردی | ساعت ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۴
0
1
پاسخ
زمان تحویل
» ناشناس | ساعت ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۷/۲۶
0
0
پاسخ
کارکنان نمایندکی همگی فقط خودشان و اقوامشان ثبت نام کرده اند و مردم عادی نتونسته اند ثبت نام کنند لطفا رسیدگی فرمایید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ