کد خبر: ۴۴۴۰۴
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

زمان عرضه

زمان عرضه "خودرو و خگستر"مشخص شد/ علت ابهام در زمان "پارسیان"

زمان عرضه دو بلوک ۲ و ۱۶ درصدی ایران خودرو و سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو مشخص شد اما فعلا" زمانی برای عرضه ۱۴ درصد سهام بیمه پارسیان تعیین نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی اعلام ایران خودرو مبنی بر قیمت پایه دو بلوک 16 و 14.11 درصدی گسترش سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو و بیمه پارسیان و سپس مزایده 2 درصد سهام خود ، زمان عرضه دو بلوک از سه بلوک فوق مشخص شد.

براساس این گزارش، به این ترتیب شرکت ایران خودرو ، ابتدا روز شنبه 7 اسفند از طریق کارگزاری حافظ ، اقدام به عرضه بیش از 282 میلیون و 279 هزار سهم "خسگتر" به قیمت پایه هر سهم 700 تومان و به ارزش 105 میلیارد تومان می کند. در صورت فروش ، مالکیت ایران خودرو از سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو به 58.89 درصد کاهش خواهد یافت.

سپس روز یکشنبه 8 اسفند به وکالت از سرمایه گذاری سمند و از طریق کارگزاری نهایت نگر، 296 میلیون و 567 هزار و 273 سهم "خودرو" را روانه میز می کند. قیمت پایه هر سهم این بلوک نیز 380 تومان و ارزش آن بیش از 1.12 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

سرمایه گذاری سمند مالک 12.1 درصد ایران خودرو است.

براساس این گزارش، در این میان فعلا" زمانی برای عرضه 240 میلیون سهم "پارسیان" ( که قرار است به قیمت هر سهم 375 تومان واگذار شود) تعیین نشده که ناشی از لزوم اصلاحاتی در نامه ارسالی به بورس بوده و در صورتی که این مورد بر طرف شود ، با رعایت فاصله 10 روزه بین آگهی عرضه و زمان عرضه ، تاریخ دقیق نهایی آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ