کد خبر: ۴۴۴۱۹
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

پیش‌بینی جالب سفیر کره از آینده صنعت خودروی ایران !

پیش‌بینی جالب سفیر کره از آینده صنعت خودروی ایران !

سفیر کره جنوبی به حاضرین خارجی همایش بین المللی خودرو گفت: ایران جایی برای فروش خودرو و قطعات خودرو نبوده و در آینده یک رقیب جدی برای شما خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، کیم سئونگ هو با بیان اینکه همایش بین المللی خودرو،یک کنفرانس دیپلماتیک است، اظهار داشت: می‌خواهیم رابطه قوی را بین دو کشور ایجاد کنیم. بازار ٨ میلیونی ایران بکر است و باید برای این ظرفیت فکر کنیم.

وی با اعلام اینکه ایران مشتریان وفاداری دارد، افزود: ظرفیت‌های صنعتی ایران نشان می‌دهد می‌توانیم خودرو را به صورت کامل در ایران تولید کنیم. ایران معروف به گربه ایرانی است که باید از ظرفیت آن استفاده کرد.

سفیر کره جنوبی خطاب به مهمانان خارجی این همایش، گفت: آمدن به ایران ممکن است برای شرکت‌های شما خطرناک باشد اما نباید همکاری‌ها را در اینجا متوقف کنید چرا که ایران به زودی جایگاه خوبی در صنعت خودروسازی پیدا خواهد کرد.

سئونگ هو افزود: ایران جایی برای فروش خودرو و قطعات خودرو نیست. این کشور در آینده یک رقیب جدی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به آینده صنعت خودروی ایران، تصریح کرد: شرکت‌های خودروساز ایرانی در آینده دوش به دوش خودروسازان اروپایی حرکت خواهد کرد.البته باید تاکید کنم بدون رقابت، توسعه و پیشرفت معنایی ندارد اگر خودروسازان امریکایی و اروپایی با هم رقابت نمی‌کردند به طور حتم توسعه و پیشرفت فراهم نمی‌شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ