کد خبر: ۴۴۴۷۹
۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

تضاد آشکار مواضع و سخنان وزیر صنعت درباره محصولات پتروشیمی در بورس کالا

تضاد آشکار مواضع و سخنان وزیر صنعت درباره محصولات پتروشیمی در بورس کالا

وزیر صنعت که چندبار برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا تلاش کرده و حتی به رئیس جمهور نامه نوشته در تضادی آشکار با مواضع قبلی، گفت: خواسته‌ بنده و بسیاری از واحدهای صنعتی است که صنایع پتروشیمی وارد بورس شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا نعمت‌زاده در واکنش به خبری مبنی بر پافشاری‌ وی برای خروج صنایع پتروشیمی از بورس کالا، ضمن رد این موضوع به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خواسته‌ بنده و بسیاری از واحدهای صنعتی، ورود صنایع پتروشیمی به بورس است.

وی افزود: برخی واحدهای صنعتی برای کشف قیمت و عرضه کالاها و مابقی واحدهای صنعتی که مصرف مستمری به عنوان ماده اولیه دارند برای اطمینان از اینکه این مواد را برای متقاضیان خود و بازارهای صادراتی داشته باشند همواره به دنبال بستن قراردادهای مدت دار یک ساله و دوساله هستند.

نعمت‌زاده گفت: وقتی برخی از واحدهای تولیدی وارد بورس می‌شوند، امکان دارد یک ماه برنده شده و ماه دیگر برنده نشوند. همین مسئله می‌تواند در برنامه‌ریزی تولید صنایع پتروشیمی اثر سوئی بگذارد.

بنابراین گزارش، وزیر صنعت درحالی چندبار برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا تلاش کرده که 18 آذر هم در نامه‌ای به رئیس جمهور با عنوان مشکلات عرضه انحصاری محصولات پتروشیمی در بورس کالا، ضمن تکرار لزوم خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا خواستار اصلاح مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها مبنی بر الزام عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ