کد خبر: ۴۴۴۸۰
۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶

پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزودی بهره‌برداری و بنزین خودکفا می شود
وزیرنفت:

پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزودی بهره‌برداری و بنزین خودکفا می شود

وزیرنفت با اعلام سرفصل های جلسه دیروز با کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس بزودی به بهره‌برداری می رسد و بنزین خودکفا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن زنگنه در خصوص نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان وزارت نفت به خانه ملت گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، اشراف کامل به نقاط قوت و ضعف در صنعت نفت و گاز داشتند و تذکراتی در این جلسه مطرح کردند که به آن رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: بحث های مختلفی در این جلسه در حوزه‌های اقتصاد کلان مرتبط با وزارت نفت، درآمد هدفمندی یارانه‌ها، درآمدهای نفتی، تأمین مالی اجرای پروژه‌های صنعت نفت و گاز، مسائل مربوط به بورس انرژی، اقتصاد بخش نفت و ساماندهی پتروشیمی‌ها مطرح و مقرر شد نشست‌های تخصصی درحوزه اقتصاد کلان مرتبط با صنعت نفت و گاز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه یابد.

وزیر نفت با اشاره به پیگیری گازرسانی به مناطق دیگری ازکشور افزود:ان‌شاء الله به زودی پالایشگاه ستاره خلیج فارس مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و با انجام این مهم، کشور را در زمینه بنزین خودکفا خواهیم کرد.

زنگنه ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس درحال راه‌اندازی است و تلاش می شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. البته ممکن است چند روزی تأخیر وجود داشته باشد اما درحال حاضر به صورت 3 شیفت فعالیت‌ها برای اتمام پروژه درحال انجام است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رهی | ساعت ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
2
1
پاسخ
بزودی یعنی چقدر زود؟ قبل از انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی میشه؟! اگر نشود دیگر کسی به وعده های توام با قیدهای زمانی مثل بزودی و توام با انشاءالله و ماشاءالله اعتمادی ندارد!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ