کد خبر: ۴۴۵۰۸
۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

نظر نماینده رنو فرانسه درباره اثر دلار/ عرضه ۲ خودرو زیر۱۰۰ میلیون تومان

نظر نماینده رنو فرانسه درباره اثر دلار/ عرضه ۲ خودرو زیر۱۰۰ میلیون تومان

مدیرعامل شرکت نگین‌خودرو نماینده رنو فرانسه با اشاره به اثر مستقیم قیمت خودروها از دلار ، گفت: سال آینده چندین محصول جدید وارد خواهد شد که دو مدل آن کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جمشید حسینی در خصوص عرضه محصولات جدید رنو در ایران به ایلنا گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم چندین محصول جدید از شرکت رنو سال آینده وارد کشور خواهد شد که دو مدل آن زیر ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

وی افزود: با استقبالی که از رنو تلیسمان در سال گذشته صورت گرفت ما شاهد رشد 260 تا 300 درصدی محصولات وارداتی رنو در ایران بودیم به طوری که امروز 19 تا 21 درصد بازار خودروهای وارداتی در اختیار این برند است.

مدیرعامل شرکت نگین‌خودرو ادامه داد: با توجه به اینکه رنو کلئوس خودروی استراتژیک ما است و انتظار داریم که همچون تلیسمان مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد، فکر می‌کنیم سهم ما در بازار بیش از 30 درصد شود.

حسینی در خصوص قیمت دلار در بودجه سال آینده گفت: خودروهای ما تاثیر مستقیمی از قیمت دلار در بازار می‌گیرند و امیدواریم همان قیمتی که دولت در لایحه بودجه به مجلس ارائه داده (3600 تومان) در مجلس تصویب شود تا سال آینده قیمت خودروهای ما افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ