کد خبر: ۴۴۶۲۸
۱۵:۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲

پژو به قرارداد با ایران خودرو پایبند است/ مشارکت با آخرین فناوری روز دنیا

پژو به قرارداد با ایران خودرو پایبند است/ مشارکت با آخرین فناوری روز دنیا

مدیرعامل پژو گفت: با تمام قدرت به قراردادهایی که با ایران خودرو امضا کرده‌ایم پایبند خواهیم بود و با آخرین فناوری روز دنیا در ایران حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ژان فیلیپ ایمپراتو در خصوص تاثیر احتمالی سیاست‌های دولت آمریکا بر فعالیت‌های مشترک پژو با شرکت‌های ایرانی مانند ایران خودرو به ایلنا گفت: در جهان امروز  نمی‌توانیم به صورت جزیره‌ای زندگی کنیم و مجبور هستیم با تمام دنیا تعامل داشته باشیم. این راز بقا و حیات همه کشورها است. ما در حوزه صنعت فعال هستیم و کار اقتصادی انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم از سیاست به دور باشیم.

وی ادامه داد: همکاری با ایران خودرو را بر اساس چارچوب‌های حقوقی سامان دادیم و بابت این همکاری نگرانی نداریم. ضمن آن که در روزهای گذشته، وزارت خارجه فرانسه حمایت از برجام و توافق هسته ای را اعلام کرد. ما نیز با تمام قدرت به قراردادهایی که با ایران خودرو امضا کرده‌ایم پایبند خواهیم بود.

ایمپراتو تصریح کرد: در ایران به دنبال فعالیتی برد - برد هستیم. صحبت‌هایی که با وزیر صنعت ایران داشتیم نشان از این دارد که طرف ایرانی هم به دنبال همین مدل تفاهم است. با آخرین فناوری روز دنیا در ایران حضور پیدا خواهیم کرد و تولیدات شرکت ایکاپ ، دلیلی بر صحت این ادعا است.

وی در خصوص آتش سوزی خودروهای پژو 405 گفت: این مسئله ارتباطی به شرکت پژو ندارد. آتش سوزی‌ها در دورانی اتفاق افتاد که  به دلیل تحریم های بین المللی، مجبور شدیم همکاری‌های با ایران‌خودرو را به پایین ترین سطح کاهش دهیم. در واقع در این خصوص هیچ مسئولیتی بر عهده پژو نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ