کد خبر: ۴۴۶۳۲
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲

دلیل خوش بینی به انعقاد قراردادهای نفتی تا ۳ ماه آینده
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت اعلام کرد:

دلیل خوش بینی به انعقاد قراردادهای نفتی تا ۳ ماه آینده

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت گفت: شرکت‌های خارجی به دلیل وجود ثبات سیاسی و امنیتی بیش از ما علاقه‌مند به همکاری در صنعت نفت ایران هستند بنابراین خوش بینیم تا ۳ ماه آینده قراردادها منعقد شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امیرحسین زمانی نیا درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی ایران برای مقابله با تحرکات ترامپ و لابی های صهیونیست ها علیه ایران در جلوگیری از ورود شرکت های بین المللی به حضور در صنعت نفت ایران،به ایلنا گفت: یک سال است که به طور مداوم و شبانه روزی با شرکت های خارجی مذاکره می کنیم، اظهار علاقه آنها برای ورود به صنعت نفت ایران بسیار بیشتر از ماست. 

وی افزود: بسیار خوشبینم که تا 2 یا 3 ماه آینده اولین قرارداد بزرگ را منعقد می کنیم و به تدریج نیز بقیه قراردادها بسته می شود. 

زمانی نیا تصریح کرد: برجام این فرصت را به ما داده که علی‌رغم تحرکات لابی‌های صهیونیست‌ها و نتانیاهو هرکس مفاد آن را رعایت نکند ایزوله می شود. 

وی ادامه داد: نتانیاهو سعی کرد در روند مذاکرات برجام اخلال به وجود اورد ولی موفق نخواهد شد زیرا ثبات سیاسی و امنیتی که در ایران وجود دارد پروژه های ما را جذاب می کند. ما این موضوع را در مذاکرات با شرکت های خارجی به وضوح دریافته‌ایم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ