کد خبر: ۴۴۶۳۵
۱۱:۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲

توضیح مشاور سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری ۶۰.۷۲ درصد هپکو
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیح مشاور سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری ۶۰.۷۲ درصد هپکو

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درباره زمزمه هایی مبنی بر نهایی شدن واگذاری ۶۰.۷۲ درصدی هپکو توضیح داد. یک مقام مسئول هم از نهایی شدن این واگذاری خبر داد.

جعفر سبحانی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره زمزمه هایی مبنی بر واگذاری بلوک 60.72 درصدی هپکو به شرکت هیدرو اطلس، اظهار داشت:  با توجه به اینکه هپکو در فهرست واگذاری گروه دوم قرار دارد، می توان به صورت مزایده یا مذاکره ، اقدام به واگذاری آن کرد.

وی ادامه داد: بنابراین احتمال دارد این بلوک به صورت مذاکره و بدون برگزاری مزایده از طرف شرکت واگن سازی کوثر به متقاضی واگذار شود که نتیجه نهایی آن تا دو سه روز دیگر نهایی خواهد شد.

براساس این گزارش، در این رابطه یک مقام مسئول هم به بورس پرس اعلام کرد: بعد از عدم فروش بلوک 60.72 درصدی هپکو در 12 دی و 25 بهمن ، چهارشنبه گذشته مذاکراتی برای واگذاری به شرکت هیدرو اطلس انجام و دیروز هم تقریبا" نهایی شده و قرار است سازمان خصوصی سازی طی روزهای آینده این موضوع را رسما" اعلام کند.

به گفته وی این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 418 میلیون و 880 هزار سهم است که به همان قیمت پایه هر سهم 1522 ریال و به ارزش کل 216 میلیارد تومان که 25 بهمن عرضه شده بود، واگذار می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ