کد خبر: ۴۴۶۶۴
۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۳

سازمان خصوصی‌سازی مکلف به پرداخت سود به دارندگان سهام عدالت شد
در جلسه شورای عالی اجرای اصل 44:

سازمان خصوصی‌سازی مکلف به پرداخت سود به دارندگان سهام عدالت شد

سازمان خصوصی‌سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکت های سرمایه‌پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به مشمولین اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان برگزاری جلسه دیروز شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44 به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به موضوعات پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی پیرامون ساماندهی طرح توزیع سهام عدالت از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سازمان خصوصی سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود سهام مربوط به طرح توزیع سهام عدالت را از شرکت های سرمایه پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به مشمولین طرح یادشده اقدام کند.

در این نشست ، که با ارایه گزارشی از روسای سازمان بورس و مرکز ملی رقابت درباره ماده 6 قانون اصل 44 همراه بود، جهانگیری اظهار داشت: طرح سهام عدالت طرحی است که از ابتدا برای بهره‌مند شدن مردم مطرح شد و انتظار داریم با ساماندهی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در جهت آزادسازی سهام عدالت شاهد بهره‎مندی مردم از این سهام باشیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ