کد خبر: ۴۴۸۳۸
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۹

تصمیم جدید پست بانک برای جلوگیری از خسارت های مالی

تصمیم جدید پست بانک برای جلوگیری از خسارت های مالی

پست بانک با صدور دستورالعملی برای جلوگیری از هرگونه خسارت مالی، افتتاح حساب، احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی را در روستاها ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پست بانک با صدور دستورالعمل ویژه مشتریان و سپرده‌گذاری باجه‌ نمایندگی خدمات بانکی در روستاها اعلام کرد: در صورت درخواست افتتاح هرگونه حساب، برای احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی الزاما به شعب مستقر در مرکز شهرستان مراجعه کنید. باجه‌ها (دفاتر) مجاز به افتتاح حساب و ارائه دسته چک و کارت‌های بانکی نیستند.

صدور گواهی سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت صرفا توسط شعب مستقر در مرکز شهرستان و ممهور به مهر شعبه بانک صادر می‌شود و باجه نمایندگی خدمات بانکی مجاز به صدور گواهی و سپرده‌های مذکور نیست.

از این پس خدمات قابل ارائه در باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی شامل دریافت وجوه قبوض مصرفی، خدمات واریز و برداشت،سرمایه‌گذاری کوتاه مدت به صورت فراگیر (online) و خدمات به نمایندگی از بانک برای سازمان‌های طرف قرارداد است.

اخیرا" برخی تخلفات درباره عدم رعایت مواردی ناشی از انجام عملیات خارج از سامانه این بانک مشاهده شده و این دستورالعمل جدید برای جلوگیری از هرگونه خسارت مالی ابلاغ شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ