کد خبر: ۴۴۹۰۴
۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱

واگذاری های گروه ایران خودرو با سه بلوک ۷۰ ، ۶۰ و ۲۶ درصدی ادامه دار شد
بعد از بلوک ۱۶ و ۲ درصدی:

واگذاری های گروه ایران خودرو با سه بلوک ۷۰ ، ۶۰ و ۲۶ درصدی ادامه دار شد

ایران خودرو زمان عرضه بلوک ۷۰ درصدی فنرسازی خاور را مشخص کرد و ایران خودرو دیزل نیز دو بلوک ۶۰ و ۲۶ درصدی لیزینگ خودرو غدیر و تولید محور خودرو را روانه میز فروش می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تعداد عرضه های عمده و بلوکی سهام شرکت ها در آخرین هفته های سال جاری در حال افزایش بوده و بعد از مشخص شدن زمان جدید عرضه بلوک ۱۶ درصدی گسترش سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو و بلوک ۲ درصدی ایران خودرو در روز دوشنبه 23 اسفند، ایران خودرو و زیر مجموعه آن ، در روزهای پایانی سال سه عرضه عمده انجام خواهند داد.

به این ترتیب ایران خودرو به وکالت از گسترش سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو ، بلوک 70 درصدی فنرسازی خاور را (که دیروز آگهی شده بود)، سه شنبه 24 اسفند روانه میز فروش می کند. این بلوک شامل بیش از 69 میلیون و 983 هزار سهم "خفنر" است که به قیمت هر سهم 4772 ریال و به ارزش پایه بیش از 33.4 میلیارد تومان به صورت 30 درصد و باقی اقساط واگذار خواهد شد.

در همان روز 24 اسفند، ایران خودرو دیزل نیز اقدام به عرضه 60 و 26 درصد دو شرکت لیزینگ خودرو غدیر و تولید محور خودرو خواهد کرد.

بلوک "والغدر" شامل 339 میلیون و 509 و 443 سهم است که به قیمت هر سهم 1940 ریال و بلوک "خمحور" مشتمل بر 110 میلیون سهم به قیمت 4045 ریال هستند که به صورت نقد توسط دو کارگزاری نهایت نگر و حافظ عرضه خواهند شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ