کد خبر: ۴۴۹۳۲
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱

۲رکن اساسی عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا

۲رکن اساسی عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام دو رکن اساسی عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا،گفت: فروش محصولات در بورس کالا با نرخ مناسب عامل حذف دلالان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی بختیاری درباره ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا به خانه ملت گفت: ایجاد ساختار فیزیکی برای ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا الزام آور است و مزیت ارائه خشکبار در بورس کالا نسبت به دیگر محصولات کشاورزی بالاتر است.

وی با بیان اینکه تدوام تولید و توسعه انبار دو رکن اساسی ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا به شمارمی آید،تصریح کرد: برای ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا نیازمند ایجاد انبار به طریق سراسری در کشور هستیم.

این نماینده افزود: نقدینگی پیامد مثبت ارائه محصولات کشاورزی در بورس کالا است. زیرا تولیدکننده پس از ارائه محصول در بورس می تواند آن را به طریق  مستقیم به فروش برساند.

بختیاری با بیان اینکه توسعه انبارداری برای ارائه برخی محصولات کشاورزی از جمله صیفی جات در بورس کالا به جهت ماندگاری پایین الزامی است،اظهار داشت: فروش محصولات کشاورزی در بورس کالا با نرخ مناسب عاملی برای حذف دلالان در صنعت کشاورزی به شمارمی آید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ