کد خبر: ۴۵۰۰۹
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵

پاسخ معاون سازمان بورس به گلایه برخی سهامداران درباره بازگشایی نمادها
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

پاسخ معاون سازمان بورس به گلایه برخی سهامداران درباره بازگشایی نمادها

معاون سازمان بورس در پاسخ به گلایه برخی سهامداران مبنی بر بازگشایی نماد شرکت ها در روزهای منفی شاخص تاکید کرد: اولویت اول سازمان افزایش نقدشوندگی و بازگشایی نمادها بدون متاثر شدن از روند شاخص است.

حسن امیری در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره این نکته که برخی از فعالان به بازگشایی نمادها شرکت ها ( مانند امروز که با بازگشت منفی مپنا و اثر 284 در شاخص همراه شد) در روزهای منفی شاخص و بازار گلایه دارند ، اظهار داشت: واقعیت این است که هنگام بازگشایی و توقف نمادها ، عده ایی گلایه مند می شوند اما سازمان بورس براساس وظایفی که دارد عمل کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: اولویت اول سازمان بورس افزایش نقدشوندگی و بازگشایی نمادها بوده و تحت تاثیر روند شاخص نیست.

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس تاکید کرد: برهمین تا کنون هر چه شرکتی که نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کرده باشد، دراولین فرصت مورد بازگشایی نماد قرار می گیرد.

امیری در مورد بازگشت به بورس شرکت هایی چون بانک صادرات، ماشین سازی اراک و آلومینوم ایران نیز گفت: این شرکت ها به همراه سایر شرکت های متوقف درصورت ارایه اطلاعات ، مورد بازگشایی نماد قرار خواهند گرفت.

وی درباره گلایه سهامداران پالایشگاه تهران در مورد قیمت مچینگ گفت: این موضوع در حوزه فعالیت شرکت بورس بوده و باید از مسئولان مربوطه پرسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید احمد | ساعت ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
4
1
پاسخ
اولا درود به شرف بچه های بورس پرس به عنوان تنها حامی همه سهامداران بورس . دوما هرجا صحبت از حق الناس میاید مسولین بورس وسایرین ما را به جاهای مختلفی می فرستند . شتران امروز بسیار بد و افتضاح باز شد ارزش سهام شتران فوندامنتال و ذاتی حداقل هزار تومان هست ونباید هرگز از هزار تومان پایین تر باز می شد و تا ده هزار تومان وبالاتر هم ارزش خرید بالایی دارد. با توجه به سود پنهان سهم شتران که همیشه در صورت های مالی شتران وسایر پالایشگاهها پنهان می شودبه کشورهای عربی خلیج فارس اگر بروید با ارزشترین وگرانترین سهمها همین سهام پالایشی هستند شتران که در زمان خودش درسال47 یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود وعکس پالایشگاه را بر اسکناس ان زمان چاپ می کردند.مپنا را هم نباید باز می کردند من سهام مپنا را ندارم اما در مورد مپنا کار غیر اخلاقی صورت گرفت غیر قانونی نبود ولی باز کردنش غیر اخلاقی بودچون همه می دانند دم عید خرید حقیقی به شدت پایین می آید تسویه حسابها و سایر موارد باعث می شود عامل تقاضا کاهش پیدا کند وعرضه به شدت بالا برود.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ