کد خبر: ۴۵۰۴۱
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

تفاهمنامه جدید با شرکت نفتی روسی امضا شد

تفاهمنامه جدید با شرکت نفتی روسی امضا شد

جدیدترین تفاهمنامه همکاری نفتی ایران متعلق به شرکت تات نفت روسیه با شرکت مناطق نفتخیز جنوب ایران برای توسعه میدان شادگان در استان خوزستان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرکت ملی نفت، جدید ترین تفاهمنامه همکاری نفتی ایران با شرکت های روسی متعلق به تفاهمنامه شرکت تات نفت روسیه با شرکت مناطق نفتخیز جنوب ایران به شمار می رود که برای توسعه میدان شادگان در استان خوزستان امضا شده است.

پیش از این، شرکت های روسی برای مطالعه میدان های آب تیمور، منصوری، آبان، پایدار غرب، دهلران، چنگوله و چشمه خوش با ایران تفاهمنامه امضا کرده بودند.

بر اساس این تفاهم، شرکت تات نفت 6 ماه فرصت دارد پس از امضای قرارداد، طرح جامعه توسعه (MDP) توسعه مخازن آسماری و بنگستان میدان شادگان را ارائه کند.

حمید دریس مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این جلسه گفت: این هفتمین تفاهم نامه (MOU ) است که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای توسعه چهار میدان به امضا رسانده است.

وی به ویژگی های مدل جدید قراردادهایی که مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد و افزود: این مدل از سوی شرکت ملی نفت ایران به تأیید رسیده و به این شرکت ابلاغ شده و می توان آن را به نام یک مدل قراردادی جدید در سایر شرکت ها نیز به کار گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت های بسیاری منتظر امضای تفاهم نامه با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستند، گفت: در هفته های آتی حداقل 2 تفاهم نامه دیگر به امضا می رسد.

دریس با بیان اینکه تفاهم نامه پیش رو با خواست طرف روسی به امضا می رسد، گفت: شرکت تات نفت از شرکت های شناخته شده است که همکاری با آن می تواند دستاوردهایی را برای دو طرف به همراه داشته باشد.

نماینده شرکت روس نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه اظهار امیدواری کرد همکاری شرکت تات نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با این تفاهمنامه تقویت شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ