کد خبر: ۴۵۰۵۷
۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

برنامه های حال و آینده
توسط مدیرعامل و دو مدیر:

برنامه های حال و آینده "آپ" اعلام شد

مدیران شرکت آسان پرداخت ضمن تشریح عملکرد سال ۹۵،از گسترش حوزه فعالیت ها ونوآوری های جدید در سال آینده خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حامد منصوری مدیرعامل شرکت درباره عملکرد سال 95 آسان پرداخت به خبرنگاران، گفت:آپ با حمایت های شاپرک و بانک مرکزی وارد بورس شد و توانست رکورد فروش 40 ثانیه ای سهام پس از کشف قیمت را داشته باشد.این شرکت امسال توانسته رتبه نخست IMI-100  را در رتبه بندی شرکت های برتر ایران در حوزه رایانه و فعالیت های وابسته به دست آورد.

وی تفاوت آسان پرداخت با بقیه شرکت های این حوزه را در این دانست که کسب درامد منوط به سبد پرداخت نبوده و بخش به سزای درآمد ازاختلاف بین خرید و فروش کارت شارژهای اپراتورها به دست می آید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بزرگترین تفاوت آپ با سایر pspها در جسارت و خلاقیت آن است، پیش بینی کرد سال آینده عملکرد حوزه مسئولیت های اجتماعی نسبت به سال جاری به دو برابر ارتقا یافته و اتفاقات خوبی رخ دهد.

منصوری در خصوص نوآوری جدید سال آینده گفت:در سال 96 به دنبال تحولات و محصولات نو برای بازارهای جدید با نوعی متفاوت و در راستای ورود به حوزه ها و فناوری های مورد نیاز مردم هستیم.

وی درباره کار مشترک با بیمه سینا، توضیح داد: این کار به طور پایلوت آغاز شده اما به علت اینکه هنوز بیمه نامه شخص ثالث در این سبد تکمیل نشده از ابتدای سال 96،این کار اجرا خواهد شد.

مدیرعامل آسان پرداخت در مورد سرویس تله پرداز و اینکه در چه نهادهایی عملیاتی شده اظهار داشت: این سرویس که پرداخت موبایلی است و حتی بدون حضور دارنده کارت درمحل فروشنده، رسید از دستگاه پوز دریافت می شود برای پذیرنده های بانک کشاورزی راه اندازی شده است. همچنین با قوه قضاییه و ثبت هم همکاری هایی آغازکه در دفاتر پیشخوان دولت عملیاتی شد و امیدواریم با پیگیری های مستمر قوه قضاییه این پرداخت ها راه اندازی شود.

منصوری در پاسخ به این سوال بورس پرس که آیا آپ برای بهبود خدمات نرم افزاری بازار سرمایه برنامه ای دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع در صندوق سرمایه آرمان مطرح شد و اگر ازنظر مالی به صرفه و صلاح شرکت باشد بررسی و انجام خواهد شد.

وی در خصوص گسترش حوزه فعالیت ها گفت: علاوه بر مسئولیت اجتماعی و فرهنگی،حمایت از فین تک ها با بودجه ای دو برابر سال 95،سال آینده در دستور کار قرار دارد .

منصوری در مورد رونمایی از اولین ماژول پرداخت درون برنامه ای به نام SDK  گفت: ازاین ماژول آزمایش شده و پایلوت شد .هم اکنون به صورت عملیاتی در اپلیکیشن زود فود استفاده می شود. یکی از بزگترین دغدغه های پرداخت اینترنتی وارد کردن هرباره شماره 16 رقمی کارت و تاریخ انقضا است که باعث مردود شدن تراکنش می شود اما با SDKبه راحتی می توان خیلی سریع تر و بدون خروج از اپلیکیشن ،پرداخت را انجام داد.

توضیحات دو مدیر "آپ"

سعیدجهانشاهلو معاون مالی شرکت نیز در خصوص تعدیل 18 درصدی که امسال برای شرکت در نظر گرفته شده گفت: این 18 در صد در سه حوزه اصلی فعالیت یعنی پوز، بازاریابی و بازارهای جدید لحاظ شده، ملاک عمل درحوزه کارمزدهای شاپرکی، افزایش تعداد تراکنش دستگاه ها و در حوزه فروش پین شارژها، حفظ بازار فعلی است تا در سال آینده 18 درصد سود داشته باشیم.

سعید ذوالقدریها مدیر بازاریابی شرکت نیز گفت:آسان پرداخت در 4 حوزه اپلیکیشن،ussd،دستگاه های کارتخوان ، IPG و میزان فروش شارژ از ابتدا تا پایان سال 95علی رغم اینکه بزرگترین فروشنده شارژ و پرداخت کننده مرجع قبض بود، رشد چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: آسان پرداخت در شاخص بهره وری دستگاه های کارتخوان به عنوان یکی از مهمترین شاخص های این شغل  با ارتقای یک پله ای در رتبه  شرکت های PSP ، هم اکنون رتبه دوم را در این شاخص دارا است. در مقایسه مجموع شاخص ها ،اسان پرداخت در سال 95 از بعد درامد زایی در همه حوزه ها عملکرد مناسبی داشت و از بعد سرویس های جدیدی که لانچ شده امیدواریم با مطالعه بازار، آنالیز نیاز مشتری و با درک ظرفیت ورود به بازار این حوزه های جدید در ماه های آینده بتواند نیازهای بیشتری از مشتریان را مرتفع کند.

ذوالقدریها افزود: با توجه به اینکه در حوزه USSD از زمستان سال قبل فراز و نشیب خاصی در میزان کل تراکنش های بازار و همینطور سهم بازار پرداخت موبایلی آسان پرداخت نداشته اند، در سال اینده با ارائه سرویس های جدید که مهمترین آنها تله پرداز و کیف پول است تحولاتی را روی پرداخت های خرد و موبایلی که بر افزایش تعداد تراکنش ها تاثیرگذار خواهد بود،شاهد هستیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
1
پاسخ
مدیران شرکت با روش بازارگردانی و بازار یابی شان در سهم گند زدن به روند قیمتی .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ