کد خبر: ۴۵۰۸۵
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

وزیر انرژی روسیه:برنامه ایی برای حضور در اوپک نداریم

وزیر انرژی روسیه:برنامه ایی برای حضور در اوپک نداریم

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: توافق کاهش تولید با اوپک منجر به ثبات قیمت های نفت و کاهش نوسانات بازار شده اما روسیه قصد پیوستن به این سازمان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سی ان بی سی آمریکا،الکساندر نواک در کنفرانس سراویک گفت: قیمت های نفت در یک سطح مشخص هستند و ما احساس ثبات می کنیم.یکی از عواملی که سبب می شود تولیدکنندگان نفت جهان با هم همکاری و توافق کاهش تولید را حمایت کنند، کاهش سرمایه گذاری برای پروژه های نفتی آینده است.

وی افزود: توافق کاهش تولید با اوپک منجر به ثبات قیمت های نفت و کاهش نوسانات بازار شده اما روسیه قصد پیوستن به این سازمان ندارد.

نواک اظهار داشت: وقتی قیمت های نفت سقوط کرد، صنعت برای آینده سرمایه گذاری نکرد و ظرف سه سال به اندازه 500 میلیارد دلار کوچک شد.بازار می توانست به تعادل برسد اما مدت بیشتری طول می کشید و منجر به آشفتگی می شد.در سال 2040 تقاضای جهانی انرژی 30 درصد افزایش می یابد و صنعت باید اکنون سرمایه گذاری کند.

بنابر این گزارش،محمد بارکیندو دبیرکل اوپک دیروزگفت: برای پاسخ به این سوال که آیا اوپک و غیراوپک در ماه مه (اردیبهشت-خرداد) توافق کاهش تولید را تمدید خواهند کرد، هنوز زود است اما چگونگی اجرای این توافق تاکنون بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ