کد خبر: ۴۵۰۸۹
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷

قیمت تعدیل سهام پدیده برای همه سهامداران و بازگشایی اتاق مبادلات سهام
مدیرعامل شرکت‌ خبر داد:

قیمت تعدیل سهام پدیده برای همه سهامداران و بازگشایی اتاق مبادلات سهام

مدیرعامل شرکت‌ پدیده از اجرای تعدیل یکسان برای همه سهامداران با قیمت ۱۲ هزار و ۷۲ تومانی و بازگشایی اتاق مبادلات سهام در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس شرکت پدیده از قول محسن شوشتری اعلام کرد: این شرکت خواهان این بوده کع راهکاری اجرا شود که در برگیرنده بهترین روش تعدیل سهام در راستای منافع شرکت و سهامداران باشد.

وی افزود: بر حسب مصوبه شورای امنیت کشور و به تبع آن مصوبات ستاد تدبیر، این مجموعه پیشنهادات را برای تعدیل ارائه کرد و پس از بحث و بررسی‌های مختلف کارشناسی مصوب شد، تعدیل سهام سهامداران خرد با ماخذ 12 هزار و 72 تومان با ضریب یکسان و برای همه سهامداران از محل سهام سهامداران عمده انجام شود.

این مقام مسئول در خصوص تعهدنامه‌ها نیز گفت: براساس مصوبه ستاد تدبیر مقرر شد تعهدنامه‌ها نیز به سهام تبدیل شود تا امکان نقدشوندگی آن برای دارندگان برگه‌های تعهد بعد از باز شدن اتاق مبادلات فراهم شود.

شوشتری با تاکید بر تلاش برای بازگشایی اتاق مبادلات سهام در هفته آینده گفت: پیش‌بینی ما این است که کار تنظیم نرم‌افزارهای سامانه نقل و انتقالات سهام با مصوبه جدید تا پایان هفته جاری طول بکشد و در هفته آینده شاهد بازگشایی اتاق مبادلات سهام باشیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ