کد خبر: ۴۶۰۹۲
۰:۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

دو شرکت زیرمجموعه سایپا امروز با دو رویداد روبرو می شوند

دو شرکت زیرمجموعه سایپا امروز با دو رویداد روبرو می شوند

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، دو رویداد برای سایپا شیشه و سایپا دیزل رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز بازار سهام ، دو رویداد برای دو شرکت زیرمجموعه سایپا یعنی سایپا شیشه و سایپا دیزل رقم خواهد خورد.

به این ترتیب در پی برنامه "کساپا" برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، مجمع عادی به طور فوق العاده ایی درصبح 22 اسفند برگزار خواهد شد. به همین دلیل نماد آن در پایان معاملات امروز بسته می شود.

همچنین طبق اعلام قبلی ، سایپا امروز 56.7 درصد از سهام سایپا دیزل را عرضه می کند که در پایان داد و ستد باید دید  این بلوک که شرایط خاصی هم دارد، ایا به فروش خواهد رفت یا نه ؟

به این ترتیب درحالی یک میلیارد و 494 میلیون و 978 هزار سهم "خکاوه" به قیمت پایه هر سهم 20 تومان، عرضه می شود که شروطی برای خریدار یا خریداران در نظر گرفته شده که جالب توجه است.

براین اساس، طبق صورت های مالی 31 شهریور 95 ، خریدار باید نسبت به پرداخت مطالبات بیش از 249 میلیارد تومانی به سایپا تعهد دهد. هچنین علاوه بر تغییر نام طی 6 ماه و حذف نام سایپا از این شرکت، خریدار باید بعد از قطعی شدن معامله و انتقال سهام ، حداکثر طی یک سال باید نسبت به جایگزینی تضامین 2.6 هزار میلیارد تومانی سایپا اقدام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ