کد خبر: ۴۶۱۲۵
۱۲:۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

برنامه فولکس واگن برای فروش خودرو در ایران

برنامه فولکس واگن برای فروش خودرو در ایران

مدیر ارشد شرکت تابعه فولکس واگن در اسپانیا گفت: شرکت سیت در حال بررسی فروش خودروهای تولیدی به ایران است تا بازار خود را به فراتر از بازار اروپا گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، لوکا دی مئو گفت: شرکت سیت در حال بررسی فروش خودروهای تولیدی به ایران است تا بازار خود را به فراتر از بازار اروپا گسترش دهد.

وی افزود: دولت اسپانیا از شرکت سیت دعوت کرده تا فرصت های موجود در بازار ایران را بررسی کند اما ورود به بازار این کشور مستلزم سرمایه گذاری قابل توجه و همکاری با شرکت مادر سیت یعنی فولکس واگن آلمان است. ایران بازاری نیست که بتوانیم به تنهایی وارد شویم... ما باید ببینیم خواهران و برادران ما چه می کنند. آنها در حال تحلیل وضعیت هستند اما هنوز هیچ چیز قطعی ای روی میز نیست.

وی ادامه داد: طی سال های آینده، بین المللی شدن برای شرکت سیت به عنوان یک برند یک موضوع کلیدی خواهد بود. این شرکت که به صورت سنتی حضوری قوی در بازارهای مدیترانه دارد، به ارائه مدل های جدید برای افزایش سوددهی ادامه می دهد.

بنابر این گزارش،شرکت های خودروساز فرانسوی پس از توافق هسته ای و لغو تحریم ها به سرعت در حال افزایش سرمایه گذاری ها در بازار ایران و بالا بردن تولید در این کشور هستند.خودروسازان غربی و ژاپنی نیز که قبلا به دلیل تحریم ها از ورود به بازار ایران خودداری می کردند، اکنون در حال بررسی پتانسیل بازار ایران هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ