کد خبر: ۴۶۱۵۳
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰

ضرر ۴۰۰ میلیارد تومانی ذوب آهن به هیچ عنوان صحت ندارد
معاون بازاریابی و فروش در واکنش به خبر مدیرعامل یک فولاد ساز:

ضرر ۴۰۰ میلیارد تومانی ذوب آهن به هیچ عنوان صحت ندارد

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اعلام ضرر سالانه ۴۰۰ میلیارد تومانی ذوب آهن که توسط مدیرعامل آریان فولاد اعلام شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احسان دشتیانه در واکنش به اظهارات مدیرعامل آریان فولاد مبنی بر ضرر سالانه 300 تا 400 میلیارد تومانی ذوب آهن به تسنیم گفت: اعلام سود و زیان یک شرکت برخلاف قوائد بورس است. ضمن اینکه ارقام اعلامی اصلا صحت ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین زیان تولیدکنندگان فولاد بابت هزینه های مالی و بانکی است، افزود: برخلاف مباحث اعلام شده مشکل آنها تأمین مواد اولیه نیست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دپو 6 ماهه مواد اولیه هم در ذوب آهن صحت ندارد، گفت: میزان تولید سالانه ذوب آهن حدود 2 میلیون و 300 هزار تن است که 30 درصد این رقم صادرات می شود.

دشتیانه ادامه داد: درحال حاضر میزان سود و زیان ذوب آهن در سایت کدال درج شده اما باید تاکید کنم رقم های ٢ هزار میلیاردی دپو مواد اولیه و ضرر 300 میلیارد تومانی در تولید به هیچ عنوان صحت ندارد.

براساس این گزارش، بهمن قاسمی مدیرعامل آریان فولاد در جمع خبرنگاران گفته بود: تشدید رکود صنعت فولاد باعث شده کارخانه‌ها تولید محصولات را بر مبنای سفارش روزانه انجام دهند به طوریکه ذوب آهن بابت هر کیلو ، 300 میلیون تومان ضرر می‌دهد که در بین 300 تا 400 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ