کد خبر: ۴۶۱۷۵
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

نماینده یک کارگزاری در هیات مدیره بورس کالا تغییر کرد

نماینده یک کارگزاری در هیات مدیره بورس کالا تغییر کرد

نماینده کارگزاری بانک کشاورزی در هیات مدیره بورس کالا تغییر و طی آن خزلی خرازی فرد دیگری را به جای خود معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  آخرین تحولات مربوط به تغییرات مدیریتی در ارکان بازار سرمایه با تغییر نماینده کارگزاری بانک کشاورزی در هیات مدیره بورس کالا همراه شده است.

به این ترتیب  حسین خزلی مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی که از حدود سه ماه پیش به دلیل اعمال تبصره ماده جدید 241 قانون تجارت از هیات مدیره بورس کالا استعفا داده بود ، جای خود را به محسن عبدالهی  در این سمت داد.

محسن عبدالهی با مدارک دکتری مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی (در حال دفاع)، معاون تأمین مالی و سرمایه گذاری ها کارگزاری بانک کشاورزی بوده و دارای سوابقی در شرکت های چون کارشناس مدیریت ریسک و مهندسی مالی تأمین سرمایه امین، کارشناس مسؤول مدیریت مطالعات و توسعه سازمان بورس ، رئیس اداره امور شرکتها و مجامع و مدیر امور طرح های سرمایه گذاری گروه مالی ملت، مدیر اداره سرمایه گذاری و بررسی های اقتصادی ارزش آفرین اطلس بانک ملت، رئیس هیأت مدیره دانش شاخص بازار سرمایه و... است.

براساس این گزارش، در ترکیب هیات مدیره بورس کالا منصور یزدی زاده از ذوب آهن و محمدرضا سروش از گروه بهمن رئیس و نائب رئیس هیات مدیره بوده و محمود اکبری مزرعچه از فولاد مبارکه، شعبانعلی داورپناه از سرمایه گذاری خوارزمی و وحید باقری خیرآبادی از تایپکو از دیگر اعضا هیات مدیره 7 نفره بشمار می روند.

بورس کالای ایران در مدیریت اخیر، گام های بزرگی برای تبدیل شدن به یک بورس کالای مبتنی بر اوراق بهادار و رسیدن به استاندارهای جهانی بورس های کالا برداشته و مسیر سخت و طولانی تا رسیدن به این هدف ها در پیش دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ