کد خبر: ۴۶۱۸۸
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

مشاهده همزمان صورتحساب برای ۴۹ میلیون سهامدار عدالت ممکن شد

مشاهده همزمان صورتحساب برای ۴۹ میلیون سهامدار عدالت ممکن شد

مشاهده همزمان صورتحساب ۴۹ میلیون سهامدار عدالت با از میان برداشته شدن محدودیت رقم سمت راست کد ملی مهیا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، در پی رونمایی از سامانه سهام عدالت در روز سه شنبه هفته گذشته، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود مشمولین سهام عدالت می‌توانند بر اساس رقم یکان سمت راست کد ملی‌ و متناسب به روزهای هفته با مراجعه به سامانه این سهام به نشانی www.samanese.ir و ارائه کد ملی و سایر مشخصات، از صورتحساب و میزان بدهی آگاهی یابند.

بر این اساس، از دیروز و با از میان برداشته شدن محدودیت اعلامی در خصوص مراجعه به این سامانه بر اساس رقم سمت راست کد ملی، از این پس 49 میلیون نفر دارنده سهام عدالت می‌توانند برای مشاهده صورتحساب بدون توجه به رقم سمت راست کد ملی، به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند .

گفتنی است، ارائه صورتحساب به مشمولین مطابق مصوبه شورای عالی اجرای اصل 44 انجام شده تا هر فردی بداند چه میزان از اقساط سهام پرداخت شده و چقدر می‌تواند بابت تسویه نهایی سهام عدالت واریز کند.

همچنین در این مرحله قرار نیست ورقه سهام عدالت به مشمولین داده شود و فقط مشمولین می‌توانند از صورتحساب سهام آگاهی پیدا کنند تا متوجه شوند سهام عدالت چقدر می‌ارزد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید احمد | ساعت ۱۸:۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
2
0
پاسخ
به نظر من در مورد سهام عدالت باید دقت بسیارفراوان صورت بگیرد سهام عدالت بزرگترین تجربه اقتصادی مملکت ایران در دوهزاروپانصد سال گذشته است .در سهام عدالت باید شاهد یک انتخابات اقتصادی درون گروهی و درون سازمانی صد در صد شفاف باشیم بهتر است تنها رییس شرکت سهام عدالت با رای مستقیم چهل ونه میلیون سهامدار عدالت انتخاب شود وسایر اعضا هییت مدیره و روسای استانی سهام عدالت توسط رییس کل سهام عدالت انتخاب شوند . بهتر است در این انتخابات اقتصادی رد صلاحیت و تایید صلاحیت نداشته باشیم و افراد در کمال آزادی واختیار نامزد انتخابات سهام عدالت شوند . انتخابات شوراها ی شهر وروستا و معایب بسیار فراوان شوراها که یکی از معایبش نادیده گرفتن حقوق اقلیت ها و ظلم گروه های جمعیتی و قومی بزرگ به اقلیت های قومی در ایران یکی از هزاران عیب شوراها بود .وآسیب فراوانی که شوراها به مملکت ایران زد و ضررهای اقتصادی بسیار سنگین شوراها به مملکت ایران عزیز تجربه خوبی هست که تنها رییس سهام عدالت با رای سهامداران انتخاب شود تا شرکت سهام عدالت از لحاظ اقتصادی قویترین سازمان اقتصادی ایران و قویترین سازمان اقتصادی خاورمیانه بشود . با توجه به دارا بودن بیش از شصت شرکت به راحتی می تواند بسیاری از مشکلاتی که امروز از لحاظ اقتصادی گرفتار آن هستیم را حل کند .امیدوارم دولت محترم در این بزرگترین انتخابات اقتصادی ایران نقش یک برادر را ایفا کند و از انتخاب اعضای سهام عدالت به پرهیزد و دولت و مجلس محترم و گرامی به نقش نظارتی و برادرانه خود عمل کنند . بگذارد برای اولین بار مدیریت بخش بزرگی از اقتصاد ایران به طور واقعی به دست اعضا وسهامدارنش با شد . ومن الله التوفیق
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ