کد خبر: ۴۶۱۹۷
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

روش های افزایش درآمدهای مالیاتی 96 اعلام شد/بدون هیچ فشار بر مودیان
توسط رئیس سازمان امور مالیاتی:

روش های افزایش درآمدهای مالیاتی 96 اعلام شد/بدون هیچ فشار بر مودیان

رئیس سازمان امور مالیاتی از افزایش درآمدهای مالیاتی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ خبرداد و گفت: افزایش درآمدها تحت هیچ شرایطی مبنی بر فشار بر مودیان نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کامل تقوی نژاد با اشاره به مالیات اصناف به خانه ملت گفت: در سال 95 میزان درآمدهای مالیاتی نسبت به سال های گذشته پیشی گرفته و در سال ۹۶ نیز این روند به همین شکل خواهد بود.

وی تصریح کرد:درآمدهای مالیاتی و عوارض در قانون بودجه سال آینده، ۱۱۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که امیدواریم تحقق پیدا کند.

این مقام مسئول درخصوص مدیریت فضای جامعه و عدم تاثیرپذیری افکار عمومی از افزایش درآمدهای مالیاتی تاکید کرد: همواره اعلام کرده و در سال ۹۵ نیز این شعار را اجرایی کردیم که افزایش درآمدهای مالیاتی تحت هیچ شرایطی مبنی بر فشار بر مودیان موجود نیست.

تقوی نژاد بیان کرد:سعی کرده ایم از چند طریق افزایش درآمدهای مالیاتی را تامین کنیم .یکی از این راه ها  وصول مطالبات است که بخش عمده ای از آنها امسال وصول شده و  سال آینده نیز ۱۳ هزارمیلیارد تومان رقم قابل توجهی است که باید روی آن متمرکز شویم.

وی با بیان اینکه  روش دیگر افزایش درآمدهای مالیاتی واحدیابی است که به صورت دستی و مکانیزه در سازمان دنبال می شود،افزود:مبارزه قاطع،جدی و دائمی با فرارمالیاتی نیز جزو برنامه های اصلی است که امسال نیز موفقیت هایی در این زمینه بدست آورده ایم به طوری که 4 هزار میلیارد تومان از درآمدهای سال جاری از طریق مبارزه با فرارمالیاتی، شناسایی مودیان جدید و تکمیل بانک های اطلاعاتی است.

تقوی نژاد اظهار داشت:در طرح جامعی که از سال 95 آغاز شده و آثار اولیه بهره برداری را ملاحظه می کنیم،۳۰۰ هزار مودی جدید مالیاتی شناسایی شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ