کد خبر: ۴۶۱۹۸
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱

کاسپین، سیف را راهی مجلس کرد/بررسی مشکلات سهامداران

کاسپین، سیف را راهی مجلس کرد/بررسی مشکلات سهامداران

نماینده مردم فلاورجان از ماموریت رییس مجلس به کمیسیون اقتصادی برای بررسی مشکلات موسسه کاسپین خبر داد و گفت: فردا در نشست این کمیسیون با حضور سیف،مشکلات سهامداران این موسسه بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،براساس تازه ترین خبر از بررسی وضعیت موسسه کاسپین، فردا ولی الله سیف به منظور ارائه توضیحات به کمیسیون اقتصادی مجلس می رود.

ناصر موسوی لارگانی نیز از ماموریت علی لاریجانی به کمیسیون اقتصادی برای بررسی مشکلات موسسه کاسپین خبر داد و گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس فردا نشستی با سیف برگزار می کند تا مشکلات سهامداران این موسسه بررسی شود.

موسسه اعتباری کاسپین که سال گذشته در چنین روزهایی مجوز شورای پول و اعتبار را گرفت چند ماهی است با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و سپرده گذاران را بلاتکلیف کرده است.

این موسسه از انحلال 8 تعاونی غیرمجاز شکل گرفته و بنا بوده در این مدت دارایی و بدهی های 8 تعاونی منحله را به کاسپین منتقل کند ولی طبق اعلام بانک مرکزی تا کنون این مهم عملی نشده است.

طولانی شدن فرایند نقل و انتقال دارایی ها به کاسپین باعث مسدود شدن سپرده های مردم در این موسسه شده اما بانک مرکزی چند ماه بعد از آنکه مشکل موسسه کاسپین علنی شد اعلام کرد این موسسه مجوز نداشته و نباید شعبه تاسیس و از مردم سپرده دریافت می کرده است.

این اظهارات اعتراض سپرده گذاران کاسپین را به همراه داشته، تعدادی از نمایندگان مجلس پیشتر مکاتباتی را با رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی درباره تعیین تکلیف سپرده گذاران کاسپین داشته اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ