کد خبر: ۴۶۳۶۰
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

قیمت آب و برق در سال ۹۶ افزایش نمی یابد

قیمت آب و برق در سال ۹۶ افزایش نمی یابد

وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه درباره قیمت آب و برق در چارچوب قانون عمل می کند و براساس بودجه ۹۶ که به تصویب مجلس رسید تعرفه های آب و برق در سال آینده افزایش پیدا نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حمید چیت چیان با اشاره به اینکه این مصوبه در مرحله تأیید شورای نگهبان قرار دارد و هنوز ابلاغ نشده به صدا و سیما گفت: وزارت نیرو درباره افزایش تعرفه ها مطابق با قانون حرکت می کند براین اساس افزایش قیمت آب و برق نداریم.

وی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف که این موضوع قرار بود در هیئت دولت بررسی شود گفت: به کسانی که مصارف آنها بیشتر از الگوی مصرف و حد متداول جامعه است ابتدا تذکر داده می شود و اگر رفتار مصرفی را تغییر ندهند حتماً ناچار به قطع انشعاب آب می شویم.

این مقام مسئول افزود: هیچ فرد ایرانی نمی تواند ادعا کند هر چقدر می خواهد آب مصرف کند چون پول می پردازد این استدلال درستی نیست،منابع آب کشور محدود است اگر بیشتر از الگو،آب مصرف کند به حقوق دیگران تجاوز کرده و آنها را از این نعمت محروم می کند.
 
چیت چیان ادامه داد: باید این اراده و همبستگی را در صرفه جویی آب داشته باشیم تا هیچ گوشه ای از کشور با کمبود آب برای شرب مواجه نشود.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ