کد خبر: ۴۶۴۲۸
۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱/۶

سپرده های سهامداران اروپایی به بورس تهران می آید
با تبدیل "بیت کوین" به ریال توسط یک شرکت سوئدی:

سپرده های سهامداران اروپایی به بورس تهران می آید

یک شرکت سوئدی سپرده های سهامداران اروپایی را برای سرمایه گذاری در بورس تهران از "بیت کوین" به ریال تبدیل می کند.

به گزارش بورس پرس، پایگاه خبری فایننس مگنتس اعلام کرد یک شرکت سرمایه گذاری جدید در سوئد بنام "بریو نیو ورلد"، سپرده های سهامداران اروپایی را به "بیت کوین" (Bitcoin) قبول می کند و آنها را برای سرمایه گذاری در بورس تهران به ریال تبدیل می کند و علاوه بر آن به دنبال یافتن سرمایه گذاران علاقمند جدید در بین استفاده کنندگان از بیت کوین در ایران و اروپا است.

بیت کوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می‌دهد که بدون هیچ واسطه‌ای، انتقال پول غیرقابل بازگشت انجام دهند. این رویه ، شبکه توافقی است که سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً یجیتال را بوجود آورده است.

شرکت "بریو نیو ورلد" که توسط دو متخصص مالی و فن آوری و با سابقه فعالیت در بازارهای اروپا و خاورمیانه تاسیس شده، بدون ایجاد حساب بانکی، تامین سرمایه اولیه را نیز از طریق بیت کوین انجام داده است.

میشائیل یوهانسون یکی از پایه گذاران این شرکت گفت: با لغو تحریم ها علیه ایران در اوایل سال 2016 به این فکر افتادیم. اما به دلیل تحریم های مالی دولت آمریکا که همچنان پابرجاست، هیچ بانک سوئدی ای نمی خواهد به ما کمک کند. این در حالی است که در سوئد یا در اتحادیه اروپا هیچ تحریمی علیه ایران نداریم که مانع باشد.

وی افزود: اما به جای اینکه تسلیم شویم، سیستم بانکی سوئد را دور زده ایم و جذب سرمایه را از طریق بیت کوین انجام می دهیم. هیچ حساب بانکی ای در سوئد نداریم اما دارای یک حساب بانکی در ایران برای سرمایه گذاری ها در بورس هستیم. در این میان هیچ قانونی را نقض نمی شود و دستورالعمل های مقابله با پولشویی کاملا" رعایت می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ