کد خبر: ۴۶۴۶۱
۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱/۸

زمان مجمع
بورس پرس خبر می دهد:

زمان مجمع "ونیکی" و خداحافظی عسکری مارانی از قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری

بعداز معامله ۱.۵ هزار میلیارد تومانی ۴۹.۸ درصد سهام سرمایه گذاری ملی ایران، مجمع سالانه این شرکت اواخر ماه برگزار می شود و عسکری مارانی از قدیمی ترین سرمایه گذاری بورس ایران خداحافظی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی 14 اسفند معامله حدود 1.5 هزار میلیارد تومانی 49.8 درصد سهام سرمایه گذاری ملی ایران انجام شد که طی آن بانک تجارت از ترکیب سهامداری خارج شد تا شرکت با مسئولیت محدود توسعه معادن جنوب و با مالکیت محمد علی محمدی، عهده دار مدیریت "ونیکی" شود.

علی محمدی مالک 3.3 درصد بانک تجارت ، 76 و 72 درصد معادن بافق و آلومینیوم المهدی، 13 درصد باما ، 38 درصد فاریاب  و نیروگاه 1000 مگاواتی فارس و .... است.

براساس این گزارش، مجمع سالانه "ونیکی" طبق روال معمول، اواخر اسفند هر سال برگزار می شد اما به دلیل انجام معامله بلوک مدیریتی که با برخی حواشی هم همراه بود، مجمع سالانه این شرکت اواخر ماه جاری برگزار می شود تا ضمن تصویب صورت های مالی آذر 95 ، در مورد هیات مدیره و مدیرعامل جدید هم تصمیم گیری شود.

در این میان عسکری مارانی مدیرعامل 9 سال اخیر این شرکت به بورس گفته بود: به دلیل اتمام دوره دو ساله مدیرعاملی سرمایه گذاری ملی ایران، از اردیبهشت 95 از مدیریت این شرکت استعفا کرده ام که با موافقت هیات مدیره همراه نشده ولی با توجه به در پیش رو بودن برگزاری مجمع سالانه از مدیرعاملی "ونیکی" رسما" کناره گیری می کنم.

سرمایه­ گذاری ملی ایران از 20 اسفند 1354 در بازار سهام حضور دارد و قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس ایران است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سهام دار | ساعت ۷:۴ - ۱۳۹۶/۱/۱۰
0
0
پاسخ
مطمن باشید همین سایت تیتر خواهد زد عسکری مارانی دوباره به اغوش بازار سرمایه بازگشت.
به دلیل اصرار و دعوت خریدار جدید ونیکی.
عزیزدل اینها یک تاکتیک است.
این خط اینهم نشون.
--------------------------
البنه نباید از انصاف عبور کرد اقای مارانی به معنای کامل یک مدیر موفق وخوش نام هستند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ