کد خبر: ۴۶۵۷۵
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱/۱۵

مواضع جالب زنگنه در مورد صنعت پتروشیمی و خوش بینی به آینده بسیار درخشان !

مواضع جالب زنگنه در مورد صنعت پتروشیمی و خوش بینی به آینده بسیار درخشان !

وزیر نفت در رویکردی جالب توجه بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تاکید کرد و با بیان اینکه تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی ها در اولویت قرار گرفته ، گفت:آینده پتروشیمی را بسیار درخشان می بینم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن زنگنه درحالی طی 4 سال اخیر با اتخاذ رویکردهایی در شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی و موضوع خصوصی سازی شرکتها ، انتقاداتی را از جانب فعالان بازار سرمایه متوجه خود کرده که در رویکردی جالب بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: بخشی از امنیت سرمایه گذاری با دولت و وزارتخانه ها است. تغییر مداوم قوانین می تواند در ورود سرمایه گذاران جدید به بخش های مختلف صنعت نفت تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه باید برای ثبات در قانون ها و دستورالعمل ها با عزمی ملی تلاش کرد، افزود: برای تامین امنیت سرمایه گذاران، دولت و قوه قضاییه می توانند زمینه را برای جذب سرمایه گذاری های جدید تسهیل کنند و امید است در سال 96 شاهد افزایش سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی باشیم.

این مقام مسئول درباره تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی گفت: تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی ها در اولویت قرار گرفته است. خوشبختانه بر اساس برآوردهای صورت گرفته فعالیت ها در این صنعت و تامین خوارک به خوبی در حال انجام است. آینده پتروشیمی را بسیار درخشان می بینم و در صورت حرکت جریان عمومی کشور به سمت سازندگی و توسعه ، این صنعت بیش از این شکوفا و توسعه خواهد یافت.

زنگنه افزود:‌ در کنار تامین خوارک برای پتروشیمی در فازهای مختلف پارس جنوبی، اتان زدایی فاز 12 به تازگی در دستور کار قرار گرفته است. مجموعه این اقدام ها دغدغه اصلی برای تامین خوراک پتروشیمی ها را مرتفع می سازد. افزون بر آن، اتیلن و متانول مورد نیاز در واحدهای پتروشیمی ها برای سایر مجتمع ها نیز در حال تولید است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ