کد خبر: ۴۶۶۳۷
۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱/۱۹

خوش بینی به سهام خودروسازان و چندگروه دیگر در هفته جاری
یک کارگزاری پیش بینی کرد:

خوش بینی به سهام خودروسازان و چندگروه دیگر در هفته جاری

یک کارگزاری پیش بینی کرد طی هفته جاری، سهام خودرو سازان و چند گروه دیگر با روند مثبتی مواجه شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی بازار طی دو هفته کاری اول سال با روند صعودی و حجم اندک معاملات سپری شد که از این هفته ، وضعیت معاملات جدی تر و معنادارتر خواهد بود. بر همین اساس کارگزاری آبان پیش بینی کرد طی هفته جاری، سهام خودرو سازان و چند گروه دیگر با روند مثبتی مواجه شوند.

براساس این برآورد، اواخر چهارشنبه گذشته بازار با افزایش تقاضا و معاملات مثبت گروه خودرویی به لیدری "خساپا" مواجه شد. موضوعی که انتظار می رود شروع مثبت گروه خودرویی و در ادامه معاملات مثبت کل بازار را در هفته پیش رو موجب شود. در این بین برخی گروه ها همانند قطعه سازها و کاشی و سرامیک احتمالا همچنان از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

با توجه به رشد شاخص بالتیک و ادامه انتشار اخبار مثبت گروه حمل و نقل، انتظار می رود گروه مذکور پرتقاضا ظاهر شود اما احتمالا نمادهای "حبندر، حتاید، حفارس، توریل و حتوکا" از تقاضای بالاتری برخوردار باشند.

با توجه به افزایش قیمت جهانی نفت احتمالا گروه پالایشگاهی و روانکارها با اقبال مواجه شوند و همچنین با توجه به طوفان استرالیا که جهش قیمت زغالسنگ را در بازارهای بین المللی در پی داشته و در نتیجه بر قیمت متانول نیز تاثیر گذار خواهد بود، به نظر می رسد گروه های فلزی و معدنی و شیمیایی نیز در کانون توجه سهامداران قرار گیرند اما با توجه به معاملات هفته گذشته احتمالا برخی نمادها همانند "فباهنر، فروس، فنوال، شکلر، ساینا، شپلی، شفارس، شپاکسا و شسینا، خراسان، جم، شگل، شفارا، شیراز، شپارس و شپترو و شاوان" با اقبال بیشتری دنبال خواهند شد.

در گروه سرمایه گذاری احتمالا نماد "وبیمه" در کنار نمادهای "سدبیر، وساپا، وملت، اعتلا، گوهران، وگستر و وخارزم" مثبت تر دنبال شوند .

در گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته پیش بینی می شود اکثرا داد و ستدهای مثبتی را تجربه کنند که در این میان نمادهای "فاراک، فاذر، تمحرکه، فلامی، فاما، بکام، بالبر، بشهاب، لابسا، تپمپی، خصدرا و بالاس " مثبت تر دنبال خواهند شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ