کد خبر: ۴۶۶۸۳
۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۰

شمارش معکوس برای بازگشت ذوب آهن به بازار سهام
بورس پرس خبر می دهد:

شمارش معکوس برای بازگشت ذوب آهن به بازار سهام

آخرین پیگیری ها از وضعیت بازگشت ذوب آهن به بازار سهام از بازگشایی این شرکت در آینده ایی نزدیک حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی نماد ذوب آهن از 25 دی سال گذشته متوقف مانده که این شرکت اقدام به انتشار اطلاعاتی مانند اولین درآمد حسابرسی نشده و شده 96 کرده اما به گفته صابر جعفروند آذر رئیس اداره نظارت برناشران فرابورسی ، این شرکت باید اطلاعات تکمیلی هم مانند توضیح درباره جزییات پیش بینی درآمد و مدارک و مستندات مربوطه را هم ارایه دهد.

براساس این گزارش، ذوب آهن بعد از افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( از 786 به بیش از 3.318 هزار میلیارد تومان) اولین درآمد هر سهم مالی آینده را با 34 ریال زیان پیش بینی کرد اما در گزارش حسابرس این زیان 3 درصد بیشتر شده و به 35 ریال افزایش یافته است.

حال آخرین پیگیری های بورس پرس حکایت از آن دارد که پس از مکاتبات متعدد اداره نظارت برناشران فرابورسی و برگزاری جلسه ای با مدیران شرکت ذوب آهن و جمع بندی نهایی ، این نماد در آینده ایی نزدیک با ذکر موارد ابهامات به تابلوی معاملات فرابورس باز خواهد گشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱/۲۰
16
0
پاسخ
دیگه ثبر سهامداران ذوب داره لبریز میشه . اگر طی چند روز آینده نماد باز نشود مدیران ذوب و بورس باید منتظر تجمعی عظیم از طرف سهامداران باشند. که شاید این تجمع برای خیلی ها گران تمام بشه .
یک سال در بدترین شرایط سهامدار ذوب بودیم و قیمت مدام در جا می زد فقط به امید افزایش سرمایه . همین که افزایش سرمایه تایید شد نماد هم بسته شد.
» اسماعیل | ساعت ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۰
14
0
پاسخ
این حق سهامدارای ذوب نیست که این همه رنج بکشند. یک سال با تمام ناملایماتی های این سهم ساختند به امید افزایش سرمایه. ولی به محض اینکه مدارک و مستندات روی کدال اومد سهم متوقف شد. لطفا پیگیری کنید که زودتر باز کنند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ