کد خبر: ۴۶۷۷۴
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱/۲۲

انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه رسما
با انتخاب هیات مدیره:

انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه رسما" تشکیل شد

انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با انتخاب هیات مدیره رسما" تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی موضوع راه اندازی تشکلی برای خبرنگاران بازار سرمایه از سال ها پیش مطرح بود که دیروز با برگزاری مجمعی با حضور بیش از 55 خبرنگار و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه، انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با انتخاب هیات مدیره رسما" تشکیل شد.

در این رویداد و پس از رای‌گیری، مهدی حاجی‌وند از خبرگزاری تسنیم، سروش خسروی‌فر از روزنامه همشهری، لیلا مهرابی‌پور از سنا، مهدی نعمتی فعال رسانه‌ای، علیرضا باغانی از بورس 24، محبوبه مغانی از ماهنامه بورس امروز و مجید اسکندری از روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

اسماعیل کاظمی از ماهنامه ترقی اقتصادی، نازنین نامور از هفته نامه اطلاعات بورس و بهزاد رنجبر از روزنامه همشهری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند. رضا امامی از خبرگزاری فارس و سیامک خسروی‌پور از هفته نامه بازار امروز به عنوان بازرسین اصلی و طاها حشمتی از بورس 24 به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.

براساس این گزارش، مجوز تشکیل "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده و و قرار است این تشکل پیگیر مطالبات آموزشی، صنفی و رفاهی و نیز بهبود فضای رسانه‌ای بازار سهام باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ