کد خبر: ۴۶۷۹۶
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۳

افتتاح سامانه مجازی معاملات مشتقه بورس کالا در دهمین نمایشگاه

افتتاح سامانه مجازی معاملات مشتقه بورس کالا در دهمین نمایشگاه

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالا از راه اندازی سامانه مجازی معاملات مشتقه بورس کالا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا ناصر پور گفت: با سامانه مجازی معاملات مشتقه، راه تازه ای برای فعالان بازار کالا و مالی باز می شود و تمرین عملی برای سرمایه‌گذاری در بورس کالا در کنار آموزش صحیح می تواند مقدمه ای برای ورود آگاهانه فعالان مختلف بازارهای کالایی و سرمایه گذاران به بازار سرمایه باشد.

وی بیان کرد: تالار مجازی،منطبق بر شرایـط واقعی بازار مشتقه است همچنین ثبت نام در این تالار به صورت رایگان و در کمتر از چند ثانیه انجام خواهد شد. آموزش و تمرین کاملا بر اساس قوانین حاکم بر بازار است اما سرمایه‌ گذای بدون پول و بدون ریسک صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول اعلام کرد: علاقه مندان می توانند با ورود به این سامانه مجازی علاوه بر کسب تجربه، از مهارت و تخصص لازم برای سرمایه‌گذاری در بورس کالا بهره مند شوند.این سامانه، مشابه و نمونه های جهانی نیز دارد که نشان داده آموزش از طریق سامانه مجازی،تاثیر بیشتر در یادگیری معامله گران و میزان موفقیت آن ها در انجام معاملات است.

ناصر پور درباره قابلیت های مهم این سامانه مجازی گفت : کاربری آسان، قابلیت مشاهده سبد دارایی در لحظه ، تفکیک معاملات به صورت موقعیت‌های باز و بسته، امکان انتخاب مبلغ اولیه سرمایه، مشاهده سود و زیان و موجودی حساب در لحظه از مهمترین قابلیت های سامانه مجازی بازار مشتقه بورس کالاست که شرایط را برای حضور حرفه ای تر افراد در بازار مالی کشور فراهم می کند.

وی با بیان اینکه از این سامانه همزمان با برپایی فاینکس 2017 رونمایی می شود اظهار داشت: معاملات مجازی قراردادهای مشتقه در غرفه بورس کالا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه انجام خواهد شد و به افراد برتر یا به عبارتی پرسود تر در سامانه مجازی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور، بهترین فرصت به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از آخرین ابزارهای معاملاتی و جذاب و همچنین اقدامات و برنامه ها برای فعالان بازارهای مختلف، سرمایه گذاران و عموم مردم است که استفاده درست از این فرصت می تواند در ارتقا جایگاه بازار سرمایه و توسعه فضای سرمایه گذاری در کشور نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ